kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

9.9.07

Susling som svigermor

Sådan mellem os og pressen tør jeg godt hviske: " Jeg, en svigermor". Prøv lige selv at smage efter...hvor nemt er lige det...?

"Sviiiigermor...hvorfor står du ude i regnen? Så gå dog hjem...!" Svigermor - mere forhadt og udskældt end Stedmor.....der har newspeak og spinrouletten for længst været i gang......Papmor...plastikmor.........men Svigermor.....? Jamen undskyld, hvor sjovt er lige det? Det at være kærestens mor? Det er bare noget rod...og da i den grad noget man skal være parat til. Ok, ok...skylden er min egen...jeg kunne bare have ventet - som alle andre - med at får børn til jeg var langt oppe i alderen...sådan cirkus pænt inde i 30' erne...men nej, der var jeg lige præmatur...skulle absolut have baby, da jeg var 26...så skylden er jo sådan set min egen...

Nå men, sådan én svigermor er jeg altså blevet....og i går var der officielt møde.......foranlediget af os......efter at have hørt om den søde i næsten et halvt år og mødt ham løst og casual et par gange. Vi/jeg synes egentlig, at det var på tide med en formel introduktion.......Så der blev inviteret til middag....En pinlig sag i sig selv, synes jeg...for det er dælme meget ståhej for en almindelig ting.....Jeg mener, min Skummis må da godt have kærester og hun må også - ahem - yes, yes...man er jo ikke puritaniker, og ja...vi har været hos lægen og snakket a og b og 3 alternativer...jo, jo...man vil jo gerne være ansvarlig...Men sådan en officiel middag med ny svigersøn......det tager på en...pludselig føler man sig i kategori Kittel og syltning og sure opstød......suk....


PS. Det gik godt. Han er såååååååå sød. Havde blomster med til Skummisen, æbler med fra forældrenes have til mig....Han har et dejligt frækt, humoristisk glimt i øjnene og er så tydeligt glad for min datter......Vi klarer den......næste runde af voksenlivet......og man kan jo alligevel tage livtag med det hele og at Lugtelakridsen nu er oppe på O-T-T-E par Bjørn B'er, har en stemme, der er i overgang, bumser på hagen og i øret....Midaldrende, hvem mig?

Men, svigermor! Halli, hallo...

1 Comments:

At 9/9/07 23:46, Blogger Regitze said...

jeg griner glad:)
vi er sq nogle fede, gamle svigerhejser, Susling.

 

Send en kommentar

<< Home