kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

19.8.07

Susling siger: Bon appetite!

Da jeg stod i går aftes og smurte creme i hovedet, kom jeg lige til at læse indholdsdeklarationen. "Based on mushrooms", stod der. Mit blik faldt på kvædecremen ved siden af og nu jeg tænkte mig om, så var der jo rucula-ekstrakt i min shampoo. Jeg har lige købt en duft, der dufter rent af agurk og da jeg så efter på min badeværelsehylde, så var mine bodycremer med henholdsvis papaya, med paranød og en med grapefrugtekstrakt..........Tegner der sig lige et mønster der, eller hvad?! Jeg er ved at omdanne mig til en omvandrende Blandet Salat!

Ikke Hulken, men det Fabulous Mixed Salat-woman. Hvad der det, der flyver der? Nå, det er bare "The fabulous Mixed Salat-woman."

PS. Jeg var så tæt på også at købe duften, der var med Tomat og den med ren grøn salatduft. Gys......

Etiketter:

2 Comments:

At 19/8/07 13:58, Blogger Maria said...

Jamen det er vel også en måde at komme igennem det dér "6 om dagen" noget ! :-D

 
At 20/8/07 20:00, Blogger susling said...

Hm jah.......interessant vinkel..men jeg tænker som så: Man må jo starte et sted....Indvortes og blandt lagerne sker det jo lissom ikke så regelmææsigt. 6 om dagen -hver dag... man bliver jo helt forpustet....sgu' da mange bananer...

 

Send en kommentar

<< Home