kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

11.7.07

Susling burde gøre som hun siger

Hold så op blev der sagt..........! Jeg fryser, jeg har ondt i halsen, jeg har vat i hovedet og mine fingre er så kolde, at jeg overvejer handsker........Og selvfølgelig råber jeg efter ungerne:"Tag nogle fornuftige sko på!" Burde jeg sågu da have råbt til mig selv: "Susling, din usling, tag nogle fornuftige sko på. Det regner jo udenfor!" Men det er jo ikke altid nemt at være mor for sig selv - især ikke når jeg ikke vil lytte efter..........Og lige om lyn-børge har jeg sommerferie - sommer?-ferie?! Den kommer jeg så flyvende ind i med snot og det hele. Og det sommerhus vi skal feriere i ligger i et af de områder, hvor der er oversvømmelsesvarsel = mere snot på vej og oveni har jeg proklameret et nyt rygestop...........Bliver jo simpelthen fanfuckingtastisk sådan at sidde inde i et svenskrødt hus inde i en mørk skov mens regnen siler ned af ruderne og et nicoretterør som den eneste opmuntring. Sku' ikke undre mig om jeg ikke også lige støder ind i en elg eller to..........

Nåmen ciao bellos og bellas.........hasta la vista.........skal ud og snyde næsen........

Etiketter:

1 Comments:

At 29/7/07 19:33, Blogger Lizelotte said...

Håber du har en fantastisk ferie, Susling - med din guy, din lugtelakrids og din skumfidus... blogland savner dig og din skarpe pen.

 

Send en kommentar

<< Home