kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

1.7.07

Susling sukker

Hov, for fanden........forsvandt lige.......Det er ikke sådan med det her liv.......Og nu er det jo sådan, at stress teoretisk set ikke er noget, jeg stemmer på......men det ved stressen jo ikke.....Så hvis det skulle ske, at nogen har observeret en kvinde i 40'erne, 172 cm. høj med halvlangt mørkt hår konstant flagrende bagud, en brun lædertaske i vandret position og i øvrigt iført guldsandaler med fartstriber .....jamen så var det lige mig, I så........

Synes jeg om det? Egentlig ikke........De sidste 2-3 uger synes jeg, at jeg konstant har haft følelsen af, at andre har styret mit liv, frem for at det var mig selv, der stod ved styrepinden.......egentlig på alle planer........For der bliver lavet nationale skoletest af ungerne og særlige on line eksaminer, som har konsekvenser for mine ungers liv. Men er jeg nogensinde blevet spurgt, om det passer mig?

Der bliver pludselig fældet træer i mit nærområde, træer som jeg var ufattelig glad for, men andre syntes bare, de skyggede.......så ned med dem......men er jeg nogensinde blevet spurgt, om det passer mig?

Der er lavet byggesjusk i forbindelse med noget renovering, der hvor jeg bor, så sådan ca. hver anden måned skal jeg stå op før fanden får sko på og rydde foran de skide vinduer.......Men er jeg nogensinde blevet spurgt, om det passer mig?

Jeg skal løse nogle opgaver på arbejdet, som jeg da synes er spændende. Men en eller anden halvhjerne har lavet en tidsplan.......der stort set står diletant på.........og igen.......er jeg nogensinde blevet spurgt, om jeg synes, det er logik?

Jeg kunne sådan set godt blive ved........Men har jeg tid til det? Der er jo noget der hedder vasketøj og regninger og planter, der skal vandes og pottes om, og hår der skal plukkes og fødder, der skal files og .........puha.........og hvem fanden har lige spurgt mig, om jeg synes, det er ok?

Wrooooooooooooooouuuuuuuuuuuummmmmmmm..........Jeg har dælme så travlt med at nå frem til d. 12. juli...........travlt med at nå frem, så jeg kan slappe af og holde noget selvbestemmelsestid................Og god damn havde lige regnet med, at bare lidt lotto-lykke regnede ned på mig............men blev så heller ikke spurgt lige der....!

Etiketter:

1 Comments:

At 2/7/07 20:20, Anonymous Anonym said...

Ja, nu vil jeg jo fuldstændig undlade at gøre opmærksom på, at jeg tidligere har advaret imod det der med fast arbejde, for hvordan skulle en Susling få tid til vigtige ting som blogskrivning og ordentlig eftertænksom livsførelse med et job, der lægger beslag på en alt for stor del af kreativiteten, og ovenikøbet fremturer med en tidsplan, der ikke giver mulighed for frit at disponere over dagens lyse timer.
I stedet vil jeg ønske en rigtig god sommerferie!
Det trænger i vist til ;-)

 

Send en kommentar

<< Home