kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.6.07

Susling melder lige ind

Altså, når man har travlt med at suge ind......jamen, så er der ikke altid lige plads til at melde ud......."Schade..." desværre........og sørgeligt. Min blog dør mellem fingrene på mig.......Og det er altså ikke fordi, der ikke er en masse at fortælle.......Men der skal være rum til at tage ind og til at akkumulere........

Men hvad......hver ting til sin tid..........og lige nu er jeg optaget af:

  • at min søn er meget tæt på, at kunne se mig direkte ind i øjnene, når han står over for mig. Det er altså ham, der er Lillen!
  • Skumfidusen går til eksaminer - E-K-S-A-M-I-N-E-R! Og så har hun fået barm og fornuft! Begge dele gør mig glad, men det er også lidt underligt, at man pludselig er i gang med en helt ny livsfase
  • Folk får konstateret cancer og nogle af dem dør
  • Andre bliver skilt
  • Og så er der jobbet.........Det gør mig ikke lykkelig.........men det er en positiv omvæltning.......Jeg kan leve med det........jeg kan se perspektiver.......og jeg er samtidig lidt afventende........for perfekt er det ikke.........og der er øjeblikke, hvor jeg har lyst til at råbe højt.........: "Kom så op i omdrejninger!" Men det er vel min store udfordring: At tage tingene fra en ende af.......og så bygge stille videre på det...........
  • SKAT........en evig frustration.......men lad mig sige det sådan: Jeg er sluppet blidt og jeg må gang på gang tage mig selv i at tænke:"Oh, en bekymring mindre.....Det er ok at åbne postkassen.........der kommer ingen lede rudekuverter eller angreb fra venstre flanke.......!"
  • My Guy og mig! Jamen.........pludselig er vi bekymringsløse.........Det skal vi lige vænne os til...........
  • Vejret.......man kan snakke om det........men ændre det..........nope!

Stort set venner, så sker der ikke det store......Og det er jo både godt og skidt............:-(

jeg ved ikke helt selv, hvad jeg skal stille op med det.................

Susling - en dramadronning uden drama........."good greaf"! Og hvad er så næste skridt?

1 Comments:

At 18/6/07 12:04, Blogger Maria said...

Lyder som om, at livet er i fuld gang i og omkring dig...

 

Send en kommentar

<< Home