kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

10.6.07

Susling stønner

Puha....har lige crawlet mig gennem en stribe fødselsdage og noget fest og noget ude noget med middag og dj og frie drinks! Og god damn jeg skal også noget i morgen aften. Jeg er altså ved at blive for gammel til det her - altså ikke fødselsdagene. Ungerne og min bror og niecen skal fejres og selvfølgelig også lige mig en lille smule....selvfølgelig.....men hver gang det bliver fredag, så tænker jeg:" Ah....et par dage i fred.....øh nå nej.....Jeg skal jo også....og så er der lige.....".

Og det er jo sådan set meget godt, at man ikke er sådan en "Wall Flower". Man bør sgu da ikke klage......Men når jeg nu er lidt sådan en, der har brug for noget vegeteren og ro, for at få fat på tankerne.......Det kan man jo ikke rigtig ændre på.......

Og jobbet? Er der nogen, der er nysgerrig? Jamen, det er faktisk helt ok.........Der er højt til loftet, plads til at tage initiativer.....Folk er skægge.....skide irriterende til tider.....men også personligheder med et festligt tvist......Alle - eller nå ja ok så næsten alle - har et eller andet, som man må tilgive dem......for det er altså bare for corny.......Men det giver jo også rum til, at man selv kan være det.........lidt små-skør...........Og når man så samtidig lytter til mig, så klager jeg ikke........Faktisk er det meget det, jeg har ledt efter.....plads til at være den jeg er...........Bortset fra, at jeg lige bliver moppet med mine guldsandaler.......! Men det er da fordi, der sidder alle de her mænd, og siger jeg måske noget til deres grimme tæer i flip-flopper eller ecco-rær-basser? Hva! Hva! Ku' jeg da ikke drømme om......Men jeg tænker da mit! Og måske går deres koner i dødkedelige sko? Hvem ved?

Etiketter:

3 Comments:

At 11/6/07 11:08, Blogger Blomkvist said...

Alt det med travlt selv når man har fri - kan jeg i den grad relatere til ... efter et par rolige partymåneder ... er det da gået helt galt... Hele tiden er der bud ... og som du siger ... det er jo egentlig godt nok...

 
At 11/6/07 13:53, Anonymous Anonym said...

En enkelt weekend HELT uden aktiviteter er nu også guld værd. Sørg for, at arrangere det sådan - bare et par gange om året.

Og hva' helvede er der nu galt i Ecco-sandaler.? De er da for fede. Siger jeg, kigger ned og nikker enigt med mig selv.

 
At 12/6/07 11:34, Blogger Lizelotte said...

Guldsandaler styrer! I dag har jeg æblegrønne kawasakier på - en jævnaldrende kollega jublede over det, for hendes datter siger, at hun er for gammel ... men hun går i dem alligevel.

Det kan sq også blive for kedeligt hvis man skal have de sorte pumps på hver dag!

 

Send en kommentar

<< Home