kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

18.5.07

Susling siger

Den er helt gal. Nu er mit hovede også forsvundet. Jeg har sat My Guy på sagen med at finde det.......Kan man jo ikke leve uden. Et hovede........

Heller ikke i virkeligheden. Der skal være forbindelse fra top til bund. Det arbejder jeg på. Sidder f.eks. lige nu her med rosenrøde kinder og guld på fødderne. Jeg har købt de yndigste guldsandaler - de skal nok hjælpe mig med at holde jordforbindelsen. Ligesom når jeg sætter en vask over eller lader hænderne glide henover min bugnende altankasser fyldt med krydderurter og blomster. Jeg ved ikke, hvordan andre har det, men jeg personligt kan godt synes, at det kan være svært at balancere af i forhold til andres forventninger og ens egne behov - arbejdsgiverens behov, familiens behov. Som en moderne kvinde med karriere (kan ikke lade være med at grine, hver gang jeg siger den sætning - en moderne kvinde med karriere, der indretter huset med parisiske loppefund og kuriosa fra eksotiske rejser og er gift med den grå pengeskygge i baggrunden, har to katte, der matcher sofaen og et par lyslokkede englebørn med værelser indrettet i henholdsvis prinsesse- og sørøverstil.......Fald da lige ned af hesten, kvinde.........) - Nå, men som en moderne kvinde med karriere er der så meget, man skal forholde sig til. Stå til rådighed for. Det er ikke sådan lige at trække stikket ud.

Men det er jo det, man trænger til.....Jeg trænger til. Og så er det, at jeg bliver nødt til at gå en tur op på volden og "beskære" syrenerne. Jeg bliver nødt til, at stikke fødderne i et par fine guldsandaler. Køre hænderne gennem krydderurterne..........Jeg bliver nødt til at mærke.............

Tror egentlig, at det lige var der, den gik galt..........Jeg glemte at mærke......sanse..........Ellers kommer man alt for meget til at leve i hovedet. Og når man lever i hovedet, så forsvinder kroppen. Eller hovedet......eller....! Heldigvis har jeg en mand på sagen.

Etiketter:

2 Comments:

At 18/5/07 20:17, Blogger Regitze said...

os' mig. jeg har også guldsandaler på:)
os' mig. jeg har også en evig gamblen mellem forventninger og behov:)
os' mig. jeg har også en dejlig mand, der er god til at hjælpe med at få krop og hoved til at sidde der, hvor de hører til.
forleden hørte jeg - igen - en ung mand i ramme alvor udtale, at han brugte sin krop til at fragte sit hoved rundt.
god weekend til jer, Susling.
og lad os så komme heelt ned i klaveret.

 
At 21/5/07 15:29, Blogger Lizelotte said...

Tak, Susling, for den rammende beskrivelse af idealkvinden fra det glittede månedsmagasin ... :-) så kom jeg lige ned på jorden....

...og ud & købe guldsandaler!! De lyserøde satins KAN ikke gøre det mere ;-)

 

Send en kommentar

<< Home