kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

5.5.07

Susling i limbo-land

Jeg har hostende, støjende travlt. Jeg skal nå det hele på den halve tid og så er man (hvis man er sådan en som mig) på opkastegrænsen. Jeg burde f.eks. gøre rent lige nu......Jeg får nogle venner på besøg og så skal man jo have det rent. Jeg skal holde trit med vasketøjsbunken. Jeg skal tænke i opdatering af job-gear (altså sko, tøj, make up, ørenringe osv.) Jeg skal lave selvangivelse. Jeg skal plante ud og plante om. Jeg skal skifte sengetøj og opdatere mine strømpebeholdning. Jeg skal have nye B-h'er og Lugtelakridsen skal have nye bukser og så var der et par sko, vi havde bestilt til ham, som skulle returneres og det er noget med posthus, og så er der lige en fødselsdag....min elskede brors.....og så er der min egen lige om nogle dage og så skal jeg finde på fødselsdagsønsker og det eneste, jeg kan komme i tanker om er et par røde sandaler og en pizzasten og så skal jeg bruge tid på at finde på noget mere kreativt og midt i det hele ku' jeg da egentlig godt tænke mig noget sex- eller rettere bliver nødt til at forholde mig til en følelse, som jeg lige skal skabe plads til og jeg gruer for at veninderne ringer, for det kan jeg næsten ikke overskue.....og jeg skal lige hjælpe med lektier og vi skal skændes og så er der lige den kunde, der lige skal have leveret og nu er jeg jo også den der står for marketing og pr. og så er jeg blevet indkaldt til to lange lede møder på samme dag og jeg skal lige finde ud af at få indstalleret alting på min nye computer og og og og.............Så er det jo bare ikke sådan, at jeg lige kommer med kost og spand .....for livet er så kort og det ku' hænde, man kom for sent til livets ende..... Nul prut......Så er det jeg går i 0-mode.......For jeg har været der, hvor man næsten ikke kunne ånde og skulle stille alle og alting tilfreds......Mutter Perfekt..........Det hverken kan eller vil jeg mere.............Så ja....lige nu laver jeg ikke en hujende prutfis........og jeg har bestemt mig til, at jeg nok skal nå det hele.........Sådan overordnet set......For det er også en kamp i sig selv, at prioritere, vurdere, sige fra..........og det skal jeg altså.........SIGER LIGE FRA I 2 MINUTTER...............

Elsker jer alle - Susling

3 Comments:

At 5/5/07 14:30, Anonymous Anonym said...

Godt skrevet, susling...dilemmaet er til at få øje på.
Find på nogle smarte omvej og smutveje.
Prøv ét eller andet!
Hvis du har lidt luft i økonomien...så køb dig til noget lebensraum = få selvangivelsen lavet af en revisor ell. hyr noget rengøringshjælp (ved godt det lyder SÅ bourgeoise, men det er jo for at DU skal have det godt mens livet findes).
Lad gaverne komme af sig selv.
Hyr en personlig indkøbshjælper. Voldtag din mand NU eller helst på et eller andet motel i Glostrup hvor ingen ved hvem de to sexgale brølere i Værelse 69 er.
Eller gør to af tingene og mærk glæden ved at have klaret dem isf ærgrelsen over de 56 ting du mangler.
Og...glæd dig over at du kan skrive så pissegodt om det.
DET er din gave.
Den største.
Til dig selv - og alle andre. Posen med smykkerne, Susling.
Posen med smykkerne!
:-)

PS. Og det vigtigste: du har elsket en mand og I har fået to geniale unger sammen...det er fuldbragt. Og du elsker ham endnu. Og dine børn er mirakuløse gåder.

 
At 6/5/07 15:54, Blogger susling said...

Kære Beo, takker endnu en gang for en kommentar, der viser at jeg bliver set midt i mit 1600 m. hækkeløb for aldrende karrierekvinder....Jeg vil jo for fanden ikke have det sådan....Jeg vil have sjælen med vil jeg....det er jo den jeg skal leve med indtil jeg en dag stiller træskoene.....Men det er er en udfordring du....

 
At 6/5/07 18:19, Anonymous Anonym said...

Der blev jeg da helt forpustet - godt du overlevede :-)

Pas godt på dig selv, for mange af den slags dage er ikke gode for dig, Susling.

 

Send en kommentar

<< Home