kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

22.4.07

Susling med åbne øjne

Så kan det lige være, at jeg vågnede op. Og det er fordi:

1.
City X spiller i Den grå Hal d. 18. maj! Så jeg er vist den der skal ud og danse moderne eller rettere gammeldags.

2.
Jeg har vist fået en svigersøn! Æh....(træder lige mig selv kejtet over tæerne). Det er vi altså ikke helt klar til. Som My Guy sagde:" 16 år! Det har jeg da lige været!" Og: " Min lille pige! Hvad er nu det her for noget?" Han - altså Svigersønnen - har været en del af Skumfidusens talestrøm et stykke tid. Og det er jo ikke sådan, at vi er imbecile og ikke forstår. Men derfor kan man jo stadig blive ramt af slaget midt i mellem øjnene alligevel. Og når hun sådan kommer hjem sent på eftermiddagen - efter at have tilbragt aften, nat og det meste af dagen hos ham.....suk ja.......

Jeg - den ansvarlige mor - så hende komme gående ned af gaden og da jeg alligevel lige skulle ud og købe noget, så spurtede jeg ned af trapperne, tog hende kærligt om de spinkle elverskuldre og spurgte, om hun ikke lige gik med. Sådan i rask trav spurgte jeg så på den mest ansvarlige og dog stadig diskrete moderfacon, om prævention var noget "vi skulle snakke om" - i et meget spinkelt håb om at få et nej. Fik jeg så ikke. Tværtimod et:"Jo, det er nok aktuelt!"

Mig: "Æh, ok, så bestiller jeg tid hos lægen, men jeg vil helst ikke høre yderlige detaljer."

Skummissen:"Nej, da......det har jeg heller ikke lyst til!"

Nå, men hvad gør man så herfra? Skal man invitere med på ferier? Skal man forholde sig overhovedet? Både gider og ikke gider. Jeg skal jo ud og danse moderne og alt det her.......Og bare til orientering, det er jo ikke, fordi vi ikke synes, at det er helt normalt. Ville jo også være sært, hvis der ikke skete noget i den dur.........Men pfui.......det går altså stærkt.........og jeg synes vitterlig ikke, at det er så lang tiden siden, det var mig, der var det sted i livet.......Og helt ærlig så gammel ser Hanse Qurt fra City X altså heller ikke ud......Men måske er det bare mig, der skal have pudset briller...!

Etiketter:

6 Comments:

At 22/4/07 16:55, Anonymous Anonym said...

så lad hende da få den pind i armen, holder 3 år, ingen kvaler = lykkelig ubekymret mor.

 
At 22/4/07 17:40, Blogger Blomkvist said...

Argh pind i armen er det ikke lidt risikabelt??

Uanset ... så er jeg faktisk sikker på, at skumfidussen er en ret kvik pige, der har helt styr på den slags ...

Tillykke med 'familieforøgelsen'...

 
At 24/4/07 11:39, Anonymous Anonym said...

næh.. hvorfor sku det være det?
Der er mindre hormon i, end de satans p-piller, og man bliver ikke gravid. Så man er stadig tryg selvom et kondom smutter.

 
At 24/4/07 11:41, Anonymous Anonym said...

Eller, Buster, måske mente du, at hvis hun først fik god prævention, så ville hun VIRKELIG gå til den? ;DDDD

arj! :D

 
At 24/4/07 13:00, Blogger susling said...

Hei, hei....det er mig der er mor'en.....kan jeg da næsten ikke bære!

 
At 24/4/07 21:45, Anonymous Anonym said...

hæ tænkte jeg nok :D
Den stopper HER, Susling! Jeg er sikker på at skumfidusen allerhelst vil i kloster, når det kommer til stykket ;))

 

Send en kommentar

<< Home