kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

12.4.07

Susling au naturel

Ramsløg...kender I dem? Det er en lille vild løgplante med blade, der ligner liljekonvaller. Den gror i skovbunden og har en fin mild hvidløgssmag. Men det er kun de spæde blade, man kan spise.......Så man skal være hurtig ude.......Og tænk sig, jeg har fundet en masse her på stenbroen! Og jeg har selvfølgelig slæbt et ordentlig vred med hjem, så nu skal der laves ramsløg-pesto med mandler, og smør med ramsløg, salt og citron. Der skal laves salater med ramsløg og......uhm......Så er det da seriøst forår............!!!!!!

PS. Levanovoen og jeg har det p.t. godt. Har godt nok fået et par ordentligt hævede babser...men så holder de sig jo lissom oppe af sig selv og slider ikke så meget på bh-stropperne. Fik også lige et hæftigt ødem-angreb i går.....meen så har man jo sine små grønne piller.......

Jamen er det ikke herligt, at være en moderne kvinde! Man kan simpelthen få det bedste af alle verdener. I mit tilfælde kontaktlinser, ren rå tandpleje, hormonspiral, vanddrivende piller på recept og den evigt nødvendige bundfarvning hos modefrisøsen, samtidig dyrker jeg krydderurter og kender til deres helbredende kraft, kan se hvad der er spiseligt i naturen, er argh tilhænger af rene, duftende æteriske olier, vasker tøj uden kemikalier og lufttørrer det udenfor.....Og jeg kan gøre det hele iført høje hæle og øjenskygge...........It's great to be alive!

Etiketter:

3 Comments:

At 12/4/07 21:09, Blogger Suzy Q said...

Jeg kender INGEN som dig, som er så all-round! :D

 
At 12/4/07 22:42, Blogger Lizelotte said...

Øv - har overhovedet ikke fået SPOR større babser af min dimmer ... fuldstændig urimeligt uretfærdigt... :-(

 
At 14/4/07 10:15, Anonymous Anonym said...

Fantastisk skrevet. Sidder og smiler.

 

Send en kommentar

<< Home