kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

9.4.07

Susling går i nul

Der sker intet her på matriklen p.t.Nada, nix, zilch........absolut intet. Det er, som om vi alle er gået i en eller anden form for komatøs tilstand. Der har selvfølgelig været de sædvanlige påske/fødselsdagskombiting, hvor vi lige væltede ud i Veterancruiseren, båttede afsted, spiste og hang ud i nogle timer og så båttede hjem igen...selvfølgelig også lige de obligatoriske "vi må have noget mad i huset ture"..........men ellers komplet 0.......så lidt er der sket, at jeg får helt ondt i ryggen af et eller andet indestængt. Kan ikke lokalisere om det er fysisk eller psykisk........

Sådan en sær summende følelse af lal og irritation.....og ja ingenting......vi er gået så meget i ikke-tilstand, at vi ikke engang opdagede, at der havde været en husbesættelse i vores hood. Var ren tilfældighed, at jeg pludselig noterede mig, at der holdt 3 hollændervogne og en hundepatrulje......tænkte:"Hvad fanden! Stopper det her aldrig?" Men ikke engang det var noget at skrive hjem om.......Er faktisk blevet så hjernelammet, at jeg stod sammen med min bror igår....til en omgang spis/hæng ud....og lige skulle til at spørge ham, om han havde snakket med vores far fornyelig............halloooo......min far døde for 3 år siden........Nåede lige at tage mig selv i det.......

Det mest skøre er, at jeg faktisk fornyeligt var sammen med en, der snakkede en masse om mentale energier og indre kraft og jeg skal komme efter dig...........personligt gik jeg så lige i 0-mode bagefter..........Lød jo meget forførende, det hun sagde.........Men jeg er til rationale og reality checks.........Og så kan det godt være, at der findes mere mellem himmel og jord.........hver 5. dansker tror jo f.eks. på Jesus'opstandelse..........så'n hen over de døde lam, laksen og silden......Jeg skal ikke være den, der benægter.........med min hang til skeptisisme kan man jo kun blive glædeligt overrasket, hvis der findes mere, end det man ser........

Nå, men........kan mærke der drejes på volumeknappen igen................................

0000000000000000000000000000000000000 - God rest-påske - 00000000000000000000000000000000000000000000

2 Comments:

At 19/2/13 09:10, Anonymous Anonym said...

Manу other ΤENS units cost morе thаn $200 sоme аre
even $400 or more, but thе aurawаve сomes in.
Μany οtheг TEΝS units price more than $200 ѕome arе fifty-fіfty $400 or more than,
but the aurawave and іts force as a TEΝS dеvіcе if
уou arе hurt from аny tyрe of spunk problеmѕ.



My blog pοѕt :: aurawave pain relief

 
At 15/5/13 07:43, Anonymous Anonym said...

Some others may perhaps have family responsibilities
that need a absolutely able automobile. What transpires if you are not satisfied with the products when you get it?


Feel free to visit my website actron cp9180 autoscanner

 

Send en kommentar

<< Home