kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

26.3.07

Susling siger livets gang i Lidenlund

Akademisk uddannet som jeg er, kan jeg jo på ingen måde se ræsson i noget som helst andet end det, der foregår under min næse..........Det er et faktum.......af de helt store......jo større skolegang desto større blindhed.......! Klart, klart......medgiver helt åbent, at jeg er nærsynet og indehaver af kontaktlinser og briller......medgiver også en vis bogsamling og hang til god musik.......Nægter dog at sætte mine ben i Operaen..........Man kan dog finde mig i Radiohusets Koncertsal til tider..(den på Rosenørns Allé)...sjældent, men det sker......Læser også visse aviser...... Faktisk en del og gud fri mig, om jeg ikke også holder mig orienteret om mit fag........Jeg har nemlig den store svaghed, at jeg synes, at det er vigtigt at følge med og blive bedre......

Jamen kan det blive mere klamt?


PS. Lillegutten som jeg omtalte i et af mine tidligere indlæg, er blevet frikendt både ved Byretten og Landsretten......dælme også svært at opretholde en varetægtsfængsling og en isolation på baggrund af, at vedkommende have holdt en plastikflaske halvt fyldt med lunkent vand i hånden.......grænser jo nærmest til intentioner om at bygge en molotovcocktail...........Men hvad ved jeg......jeg er jo bare en dum akademiker bag voldene.....!

1 Comments:

At 5/4/07 15:11, Anonymous Anonym said...

Hvis "lilleguttens" forældre har råd og tid til det, kan han formentlig få erstatning for "uretmæssig fængsling". ´Det er jo for pokker en af styrkerne ved at leve i et retssamfund fremfor den bananrepublik, de håbefulde unge mennesker med jævne mellemrum prøver at omdanne samfundet til.

 

Send en kommentar

<< Home