kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

9.3.07

Susling sørger

Min datter- den dejlige Skumfidus- er lige nu ude for at lægge blomster på det sted, der i dag hedder Ground 69. Hun ringede og spurgte om hun måtte. Det må hun meget gerne for mig. Jeg tror til gengæld ikke, at jeg kan klare at se det hul i husrækken, som Ruth Prut og Ritt Skidt har efterladt. Bare synet af det sølvfarvede monster, der for få dage siden tog den første bid af det sted, der rummer så mange minder, var nok. Så det at stå på en byggetomt ville være ubærligt.....

Men hell, det der er sket, er katalysatoren for så mange andre aktiviteter. Og al den gang i gaden gør mig glad. Jeg kan næsten ikke beskrive, hvor mange Jagtveje jeg har passeret i går og i dag. Vidste I f.eks.,at der er noget, der hedder: Jagtvej Neden Gade?

Jeg var tæt på at tisse i buskerne af grin.....og det er altså ikke noget at spøge med, når man har fået en aldrende bækkenbund.....Tænk Knip.....oooooog slap af......Kniiiiiiiiiiiip.........oooooooog slaaaaaap helt af.......

Go, go kids.......jeg bakker op fra "bagtropperne", mens jeg tænker: Kniiiiiiiiiiiip oooooooog slaaaaap aaaaaaaahhhhhhhf.

5 Comments:

At 10/3/07 06:59, Blogger Blomkvist said...

Det er ren happening og intet mindre end eminent det de unge har haft gang i der :-)

Her i øvrigt helt vild med det nye udtryk Groun69 ... Sikke en fantasi og kreativitet, der udstråler fra dem....

 
At 10/3/07 11:31, Blogger susling said...

Ja, det er livsbekræftigende! Men har lige gået og tænkt, at der egentlig er tale om noget meget større. Jvf. det jeg tidligere har skrevet om at det er et ungdomsoprør de har gang i....Det der sker nu er meget større. Det er for retten til at være og vælge selv....og når så det store statsapperat tromler hen over dem - jvf- det retslige efterspil, der har haft nogle meget uheldige resultater. Nå, svær ting at forklare....men det jeg begynder at synes er, at vi ikke kan lade de unge tage hele skraldet. Hvis man egentlig er enig, så må man også tage sin del af "oprøret" mod forfladigelse og pølsemaskineriet. Ikke at jeg vil gå på barrikaderene.....tænk på den svagelige bækkenbund...Men man kan så meget andet, som voksen samfundsborger....Skrive læserbreve, donere penge, deltage i fredelige og lovligt anmeldte demonstrationer....sætte sit kryds et sted, der nytter. Personligt er jeg meget imponeret af Claus Rothstein...Han gør noget....

 
At 11/3/07 01:49, Blogger Blomkvist said...

Enig ... Ord gør ikke en handling alene...

 
At 11/3/07 21:31, Blogger Maria said...

Mener du ikke Michael Rothstein ? Eller er der en Rothstein, jeg har overset ? Eller er jeg bare blevet senil ?

Anyway - det smerter mig at se det tomme hul i husrækken...det ser helt forkert ud...li'så forkert som det føles...

Jeg er glad for, at nedrivningen ikke har betydet, at sagen lukkede og slukkede...at fantasien fortsat folder sig ud - at man kæmper endnu...at man ikke vil tie og bøje nakken...

 
At 19/3/07 17:29, Anonymous Anonym said...

Han hedder Klaus Rothstein, og han kan ikke imponere mig, fordi han udmærker sig ved at ha' en forvorpen unge, som han ikke kan styre.

Kreativ...min bare...snottede unger uden opdragelse, og velsagtens så meget uden for rækkevidde, at de er uanbringelige alle andre steder, når man lige undtager det nedrevne hus med indeholdet af anarkister.

Manse

 

Send en kommentar

<< Home