kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

23.2.07

Susling om at give sig selv og det hele

I dag vågnede jeg op med ondt i maven og en følelse af noget dårligt. Den slags sker for mig en gang i mellem- bad omen kunne man sige - jeg mærker noget, og kan ikke rigtig stadfæste det......det vimrer bare rundt i maven og i hovedet. Sådan er det for mig og jeg har lært at leve med det...nogle kalder det synsk.....Det stiller jeg mig både positiv og negativ over for....Det er sgu en underlig ting. My Guy siger:"Hold lige op med at være synsk!" Jeg snærer tilbage:"Hvem snakker om synsk!"

Det er jo bare fornemmelser.....og når man kun mærker,at noget er galt, men ikke har løsningen, så er spørgsmålet egentlig også, hvad fanden jeg skal bruge det til. For snakkede vi klarsyn og pre-omenisions.....jamen så ville det jo give sig selv......Så var jeg synsk og kunne bruge det til at sætte mig i førersædet....men når det kun er vage fornemmelser, så må jeg spørge mig selv om, hvad det så kan bruges til.............Har indtil videre ikke fået greb om det..

Nå, men anyhows.........Jeg opfyldte min kvote....har leveret det jeg skulle, men til gengæld holdt resten fra de andre ikke...Det er jeg så ikke herre over.........og når jeg samme dag får min lønsedel, så siger jeg:"Nå, ja! Sgu da helt fint!"......og den her følelse i maven.....jamen den bliver jeg ikke betalt for......og på den måde er jeg nået langt....

Og ellers Undskyld Henning, at jeg er blevet så kedelig........men så'n eret lige nu.........So Sorry! Men ikke, at det kom bag på mig......

2 Comments:

At 24/2/07 12:10, Anonymous Anonym said...

:-D
Nej - hør nu!
DU er jo ikke blevet kedelig. Er der noget du *ikke* er, så er det kedelig!
Jeg udtalte mig udelukkende af berettiget bekymring på egne vegne. Det lader til, at du af uforståelige grunde har valgt at prioritere ussel mammon i stedet for at levere den ene perle efter den anden i bloggen.
Jeg HAR jo sagt, at det ville være en katastrofe med et arbejde: Du vil være fristet til at bruge din energi og kreativitet her. Ikke i bloggen.

Kunne man forestille sig en afstemning her på din glimrende blog? En afstemning, som selvfølgelig skal være bindende for alle parter.
Der skal være to svarmuligheder på følgende tekst:

1) Susling skal fortsætte med at arbejde, selv om det betyder et stort tab af fokus i blogland.

2) Susling skal ufortøvet ophøre med at misbruge sin værdifulde tid på usselt lønarbejde og straks vende sin opmærksomhed 100% mod bloggen.

Hvis der kommer flest stemmer på 1 fortsætter du med at arbejde, men forpligter dig til at komme med underholdende anekdoter fra dit arbejde.
Hvis der kommer flest stemmer på 2, siger du straks op og vender tilbage til den lykkelige freelance-tilværelse med 100% fokus på bloggen.

 
At 24/2/07 16:55, Blogger susling said...

Urgh..kan jeg ikke helt overskue! Der er lige lidt af det ene og det andet og det 27, der skal i vater......og så tager jeg gerne de faste penge p.t. Det andet er bedst og dejligt, men jeg ved jo aldrig, hvad jeg står med i hånden hver måned og det slider....! Ville klart foretrække det frie...hele mit hovede er skruet sammen til det....Men lige nu, så tager jeg det "nemme"- om ca. 2,5 md. skal der evalueres fra begge sider....Tror jeg tager den derfra.....Men tak for omsorg og svar, Henning!

 

Send en kommentar

<< Home