kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

5.2.07

Susling jobber

Kors i hytten, mand. Man er blevet lønmodtager.........pfui.......sgu hårdt.....Jeg siger jer: Møder, møder, møder, og møder, møder og atter møder.....og det får man løn for....! Helt fint..møder er ok, man skal jo koordinere.....Men i min bog, der skal man jo timeafregne hver evig eneste sekund og der skal leveres..........Og møder, der trækker i langdrag........øi mama.


Men jeg kan godt leve med det. Smutter i det som en handske.....og jeg har jo været der før. Så, så sk-- svært er det ikke og bliver det for meget, så kan man jo grine. I dag lagde jeg ud med, at det hele var som Starwars.......May the force be with you........Og ellers er det vist bevist hos bossen, at jeg har et arbejdsgiver issue.......

Susling travlt beskæftiget med at udregne ferier, afspadsering og andre lønmodtagergoder.