kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

26.1.07

Susling ser støvler i horisonten

Det er måske ikke videnskabeligt bevist. Men altså jeg så en gang en tegning i Weekendavisen, der viste indholdet af en mands hjerne og af en kvindes. En meget, meget stor del af mandens hjerne indeholdt: Sex. For kvinders vedkommende var samme store felt fyldt op med: Tadaa og trommesolo: Sko.

Surprise, surprise ........og inden nogen begynder at kaste sig over mig og sige det ikke er sandt, vil jeg lige disclaime og sige, at der såmænd da er noget om det. Altså ikke at kvinder ikke også tænker på sex.......jøsses nej.......det gør vi da også. Men det bliver da lidt bedre, når man samtidig ved, at der står lækre sko ude i entreen.........i hverfald er sko en stor og vigtig ting i mit liv. Jeg er seriøst ikke ligeglad med, hvad jeg har på fødderne og det er bestemt ikke i sundhedsøjemed eller for bare at holde mig varm. Næh, næh.....og selv om jeg f.eks. lige nu kører en rokade på fire forskellige par støvler - man har jo både brug for dem med hæl og dem uden......og nogle gange skal det være sort, andre gange brunt og jeg oveni har en del stående i skabet - så kan jeg altid finde på et argument for, at jeg har brug for nogle nye støvler/sko/sandaler - FOR DET HAR JEG JO!

Og så er det så heldigt, at jeg i denne måned har tjent, om ikke en røvfuld, så dog en pæn,pæn slat penge oooooooog så er det jo, at man vil være en sjuft, hvis ikke bare nogle af de rare kroner blev omsat i et par støvler. Så lige nu er jeg på jagt efter et par biker-agtige langskaftede sorte støvler - må ha' dem.........Sådan er'et bare, når man hedder Susling Jodlio.

Skoskoskoskoskoskostøvlerstøvlerstøvlerstøvlersandalersandalersandaler
ogsexsexsexsexsex


Susling - komplet uden hjerne........fnis

3 Comments:

At 26/1/07 16:31, Blogger Regitze said...

altså. jeg kan jo huske i 'mærk verden' af mester nørretranders, at hjernens sexcenter og hjernens fodfølecenter sidder lige klods op ad hinanden.

så puuuiiiift. det er klart, at vi skal ha de sko og støvler, vi skal ha.
jeg glæder mig SÅDAN til at se, hvad du finder frem til, jodlio.

 
At 26/1/07 16:34, Blogger susling said...

I guder......det vidste jeg sgu ikke.....yderst interessant.....jamen så er den fixet......."Skat, jeg skal lige ud og ha' lidt sexuel stimulans....og når der er mere til mig er der mere til dig......" (det bliver han da glad for!)

 
At 3/2/07 16:06, Anonymous Anonym said...

Oh, dear god.. I'm a man?! Jeg går absolut ikke op i sko. Har 2 par sko (og går stort set kun med et af dem), til gengæld tænker jeg meget på sex, så.. ja, I'm a man... :P

/Bitten

 

Send en kommentar

<< Home