kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

11.1.07

Susling ryger cigaren

Det her røghalløj-noget - ikk'. Man skal jo lissom holde op....ikk'. Det er en stinkende dårlig vane og så kan man dø af det......vil jeg jo ikke.......ikke lige nu i hvertfald.....er jo også ret social-outcast-agtigt. Noget man efterhånden snyder sig til........."Ja..æh....undskyld, men må lige have en lille bitte pause, ikk'!".......mens 27 par øjne følger en, og man tydeligt kan mærke i ryggen, at de tænker taber......Nå men så er det, at jeg har gået og tænkt. Ja, undskyld - jeg er sådan en hjernepige......men det jeg har tænkt, det er, at jeg godt kan holde ud ikke at ryge. Men jeg kan ikke holde ud at være ikke-ryger. Tanken om ikke at ryge - i en periode - no sweat - kan sagtens sige til mig selv: "Det her er, hvad du må ryge i dag og egentlig gider du slet ikke at ryge". Men tanken om ikke at ryge - sådan for ever and ever giver mig koldsved og panikanfald og sender mig lige durk ind i en kiosk efter en 10-styks...........Har jeg lige et problem eller hvad! Mon jeg skal til psykolog eller så'n? Mon jeg dybest set er en forkrampet svagpisser, der hysterisk klynger mig til de slanke hvide, ligeom da jeg var lille og nægtede at smide min sut ud..........Holdt fandme stædig fast i den.......helt frem til jeg var 5 og jeg en dag tabte sutten i toilettet og min mor kom stormende og trak ud.................DET ER HENDES SKYLD! Det er sgu det, det er......... Det er altid moderens skyld.Det siger min unger selv...... Helt ærlig............

1 Comments:

At 11/1/07 18:14, Blogger Tris G said...

Ja, jeg ved selvfølgelig ikke om det kan hjælpe dig men.. Jeg har givet mig selv lov til at ryge når jeg bliver gammel. Sådan omkring 70-80 år. Så er det jo begrænset hvor meget det forlænger mit liv ikke at ryge. Og en rygepause på en fyrre halvtres år kan jeg godt overskue, men aldrig at skulle ryge igen... Uh, det kan jeg slet ikke overskue.

 

Send en kommentar

<< Home