kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

6.1.07

Susling i den blå time

Nogle gange bliver jeg ramt på selvfølelsen. Nogle gange bliver jeg skide ked. Slet og ret. Så føler jeg mig som en lille snøvlende pis' myre, der ikke har fattet en bønne. Eller rettere som en lille snøvlende pis' myre, der står desperat og banker på den vinterlukkede myretue. Jeg ser de andre myrer flintre og fare rundt derinde og bruge en masse tid på at se ud. De drøner teflon-laminerede rundt og påstår, at de har styr på deres ting og at alle æggene er i hus. Men jeg kan jo se, at de ikke er det.........hvilken forbandelse at kunne se og analysere......

I går sagde My Guy, at jeg skulle lade være med at være hende storesøsteren, der føler sig ansvarlig for at rette hele den disfunktionelle familie op (altså ikke min som jeg selv har skabt, men som barndomstraume og i overført betydning.) Men det er jo det, jeg gør. Når jeg ser noget er ved at køre af sporet eller ikke hænger sammen, eller ikke har fremdrift, så står jeg der.

"På den sødeste og mest konstruktive måde", sagde han. Yup. Jeg har et problem. Som han sagde: " Du gør det så fint og sensitivt og sødt og derfor lægger ingen mærke til, at du gør det!"

Tak, skat! Det er jo det, der er mit problem. Jeg slår jo ikke i bordet og siger:" Få så lige jeres lort til at hænge sammen, så vi kan komme nogle vejne.........!" Burde jeg måske? Mrs Biatsch på steorider..........? Den giver jeg lige en tænker............

Nå any ways freelance = umulige tider og deadlines = weekendarbejde...............

Føler I jer også usynlige og overansvarlige engang i mellem?

PS: Theis...læser du med så ring eller mail....mine svarmails bliver hele tiden smidt tilbage i hovedet på mig..wonder why?....og jeg vil så gerne svare dig......

6 Comments:

At 6/1/07 18:47, Blogger Regitze said...

hey dame! hvor blev hende kællingen (aka kjærringa: check Farmer ud - fremover vil vi ha Kælling på visitkortet)af?

jeg føler mig ikke usynlig og overansvarlig. længere.
- jeg har lært noget knytnævepådengodemåde af dig :)

og. hvornår skal vi kaffe?
knus og op med hagen.
kælling kommer af kærlighed.

 
At 6/1/07 21:05, Blogger susling said...

Kære Regitze,
jeg sætter min har som jeg vil......men for dullan nogle gange så kan jeg ikke finde ud af, hvordan jeg skal sætte den....og så ser jeg pludselig alt for mange modeller og så bliver jeg så nederdrægtigt og kedafdetagtigt i tvivl om min gamle damehat sidder som den skal...men det betyder jo ikke, at jeg ikke kan sige fra...det mere lissom måden jeg gør det på og...og...
Nåmen ellers kaffe.....jeg er klar og på......du kan sende en mail, hvis at du har lyst: susanne@2hoveder.dk

 
At 6/1/07 21:24, Anonymous Anonym said...

AFSTED! Med dig Susling....
Jeg vidste at du ville ende der! Selvom jeg havde en anden Gefühl omkring din person da du startede med at blogge.

 
At 6/1/07 21:31, Anonymous Anonym said...

Overansvarlighed er vi selvstændiges lod og frihed ...

 
At 6/1/07 21:46, Blogger susling said...

Jep Irene......men man skal også bare sørge for at kunne leve af det og det er nogle gange der jeg går galt.........Doing!

 
At 6/1/07 22:24, Anonymous Anonym said...

Don't we all?!

Doing-doing-doing!

 

Send en kommentar

<< Home