kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

4.1.07

Susling om at vente

Er der nogensinde nogen, der har sat sig ned og regnet på, hvor meget tid man bruger i sit liv på bare at vente? Jeg har set statistiker for tidsforbrug i sengen - både sex og sovning. For rengøring - fordelt på han- og hunkøn. For antal bleer og penge et barn koster. For hvor mange gange dit og dat kan nå rundt om kloden. Engang regnede vi på, hvor meget hakket oksekød vi havde spist, siden vi fik børn - spaghetti bolognaise I ved...ufravigeligt krav i en børnefamilie. Jeg nægter at æde lortet længere. Hver evig eneste freaking fredag skulle ungerne have spaghetti bolognaise, cola, slik og se tv. Og det er det altså slut med. Jeg vil også være her............

Men ventetid! Som freelancer venter jeg meget på opdragsgivere. Det er jo lissom dem, der sætter teten......kan hverken gøre fra eller til, bortset fra lidt diskret proaktivitet. Så er der ventetiden på at komme igennem til en eller anden instans. Ventetiden på at instansen melder tilbage. Ventetiden i supermarkeder. Ventetiden i bilkøer. Ventetiden på stationer og stoppesteder. Vente på at han ringer. Hun ringer. På pakker. På posten.......Vente, vente, vente..............Vente på at nogen får taget sig sammen. At man selv får taget sig sammen. Tør man sige det........en dag sidder man et eller andet sted og venter på døden, mens man bliver serviceret af robotter...............Jeg kan blive helt skinger inden i hovedet. For ventetid er så ukonstruktivt.........sådan rigtig ikketid, der bare cirkulerer i et vakuum............Det er næsten, så man kan høre det ikke-runge inden i hovedet.

Nå, men til orientering så venter jeg lige nu på noget - nå ja og så laver jeg også en lille overspringshandling, fordi jeg skal skrive noget, jeg ikke helt kan få hul på............Men det er jo også bare et spørgsmål om at vente på afklaringen........Argh......



PS. Theis, hvis du læser med her, så gi' mig lige et ring eller send en mail, der er noget galt med din mail......i hvertfald, når den snakker med mig..........Jeg venter spændt!

2 Comments:

At 4/1/07 15:43, Anonymous Anonym said...

I en toiletkø på Langelandsfestivalen, til det ene lokum der virkede, var jeg engang med i en meget spændende og interessant diskussion om emnet "ventetid". Vi var enige om, at det måtte handle om år (når man talte det hele sammen også på toget, bussen etc.) Vi nåede dog aldrig frem til den helt store konklusion - så lang var køen heller ikke.
Nina

 
At 5/1/07 22:57, Anonymous Anonym said...

Jeg ved ikke med ventetid, men jeg regnede på et tidspunkt ud, at jeg nok har røget omkring 15.000 (!!!) cigaretter i min lejlighed mens jeg har boet her. Jeg er naturligvis stoppet for længst.

 

Send en kommentar

<< Home