kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

18.12.06

Susling proklamerer

Kære Blog,

Det er ikke dig. Det er mig. Beklager, for vi har da haft det skægt sammen. Men jeg tænder lissom ikke rigtig på dig mere. Heller ikke den klub vi har tilhørt. Synes pludselig, at det er som "Requim" af Per Hultberg. En masse støjende stemmer og øjebliksbilleder hver fortalt på en side - jeg kom aldrig igennem den bog også selv om jeg forsøgte mange gange...Dens opbygning var jo dybt fascinerende........alle disse øjebliksglimt og små historier fortalt med få remidier........Men hver gang jeg forsøgte at læse den, måtte jeg smide den til side, fordi hovedpinen satte ind.

Sådan har jeg det også nu. Jeg får hovedpine og jeg har ikke rigtig noget at sige. Måske har jeg igen på et tidspunkt noget på hjerte. Noget som jeg gerne vil dele. Og måske er der nogen, der vil blive glade for at høre min stemme igen. Indtil da:

"Susling ind i landskabet bukker og takker og går ud igen......"


Frit efter Per Højholt

16 Comments:

At 18/12/06 13:08, Anonymous Anonym said...

Kære Susling
Det er jeg ked af, jeg vil savne dig herinde.
Heldigvis kan vi maile sammen og skrive på messenger.

Pas godt på dig selv og rigtig god jul til dig og dine :-)

 
At 18/12/06 14:21, Anonymous Anonym said...

Øv Susling, det er ærgerligt. Du har (haft) så meget godt på hjerte. Jeg kan li' dit livssyn, dine betragtninger, dine fortællerevner og din humor - også når du ikke selv synes, du har noget at berette.
Og så er vi jævnaldrende og en slags kollegaer. Jeg er journalist og kender også til besværlighederne med at komme tilbage til et fast job efter en ellers "succesrig karriere" - dér har jeg grinet og genkendt dine oplevelser.
Kan godt forstå, man kan løbe sur i blogskrivningen (jeg har opgivet efter et kort sporadisk forsøg). Håber du kommer igen.
Mange hilsner
Nina

 
At 18/12/06 15:10, Blogger susling said...

@Ella, ingen grund til at savne mig. Jeg er jo lige her. Kender jeg mig selv ret, kan jeg nok heller ikke holde kæft i længden. Havde bare brug for pause.

@ Nina. Hvis du viste, hvor meget dine ord luner og gør mig glad. Men da jeg sad i dag og tænkte på at lave et hurtigt indlæg, så var det eneste jeg kunne komme i tanker om,at beskrive hvordan jeg for fanden sad her og ventede på en opdragsgiver med sløvsind, der ikke kan få fingeren ud og beslutte sig for, om jeg skal lave noget presse for ham eller ej. Havde ellers lige baseret noget økonomi på en kommende aftale. Og ved du hvad, det er sgu ikke sjovt at skrive om. Det er bare skide sørgeligt. Så jeg besluttede mig lige for at holde noget blogpause, så der kunne komme rum til tankerne igen. Men jeg tror bare det bliver en juleferie...har også lovet Miss Hotpants at poste noget julehalløj den 24. og det gør jeg, for jeg holder, hvad jeg lover.
Lyder ellers interessant med dig og din tilbagevenden.....forhåbentlig til noget interessant?

@Til jer begge - Jeg måtte lige fyre Per Højholt-tingen af....Den er så elegant.

 
At 18/12/06 16:32, Blogger Uden Relevans said...

Er du så død nu?

 
At 18/12/06 16:37, Blogger susling said...

Nope..Moffe...jeg lugter kun sådan!

 
At 18/12/06 17:31, Anonymous Anonym said...

Høøøm. Men er du ikke også sådan til noget rygslikkeri, og gamle Ella der favner alle ????

 
At 18/12/06 17:48, Blogger susling said...

Hvad fanden mener du med det, forstads-vi ved-det-hele- og-gør-os-kloge-på-resten- dulle???????????????

 
At 18/12/06 18:10, Anonymous Anonym said...

Det ved jeg da ikke en skid om!
Men udfra kommentaren kan jeg da forstå at du er en kvinde, der bruger tid på messenger til small-talk med en gammel kone i Ålborg.
Og jeg er ikke på messenger. Hvis jeg taler med nogen er det face-to-face eller pr. telefon.

 
At 18/12/06 18:49, Blogger susling said...

Puha 5til6, find dine kampe et andet sted...det ville klæ' dig!

 
At 18/12/06 19:19, Anonymous Anonym said...

Ha' det godt ;-)

 
At 18/12/06 20:19, Anonymous Anonym said...

Søde Susling, nap du en pause, det er dig velundt efter din fantastisk ordrige indsats her. Knus.

 
At 19/12/06 12:15, Blogger Lizelotte said...

Snøft Susling ... savner dig allerede. I modsætning til 5-6 kan jeg dog godt finde ud af at bruge msn, så hvis du sku' få lyst til at sludre...

 
At 19/12/06 21:26, Blogger Benny said...

Du skal da bare lige holde lidt juleferie...måske...
;o)

 
At 23/12/06 17:34, Blogger Regitze said...

jeg kommer til at savne min daglige Suslingeskal.
stort hjertejuleknus.

 
At 23/12/06 22:05, Anonymous Anonym said...

Håber at du ikke holder din mund alt for længe... :-)

 
At 23/12/06 22:46, Anonymous Anonym said...

Susling ... du sætter ord på de tanker og ideer som vi deler - og de er mange! Håber du vil vende tilbage, når du har pustet ud efter julen!

 

Send en kommentar

<< Home