kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

15.12.06

Susling jubler

Oh, der er gang i gaden lige nu. DF og Konservative er i totterne på hinanden og endelig bliver der meldt rent ud af posen. Kultur-Brian har en ikke så smart sag kørende, Tragikministeren har fået en næse. Fogh og Gade siger, at det ikke er noget at komme efter (Standardcitatet) i forhold til Guldbrandsens Afghanistanfilm, men det er der vist alligevel. SF og socierne er ved at finde sammen, så der måske snart kan dannes en samlet opposition.....De unge går på barrikaderene for deres hus......(tør ikke skrive navnet......er stadig under overvågning af Daddy-huset og kan se dem i min statestik, hver gang jeg nævner ordet - vil meget nødig bortføres af frelste).

Med andre ord det pulserer, river og rykker. Det har været så tiltrængt efter 5 års rigid dødedans i corporate DK.....for ikke at tale om mørkemændspræsternes evindelige anakronistiske snak om systemskiftet, der er gennemført...Min bare venner........når I falder, så falder I tungt.....bare min beskedne mening. Men jeg er jo også blot en gammel afdanket demokrat, som godt kan lide brede forlig, demokratisk tale og almindelig sund fornuft.