kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

5.12.06

Susling siger urgh.....

Ser lige at Faderhuset har været inde på min side................Umphf........Bliver jeg nu hentet af PET, fordi jeg har skrevet om mine oplevelser som ung? Naaaaarrrraaaaaaj.........jeg er altså en pæn dame med både pels og nederdele.....Jeg er også gift og betaler min skat....og jeg har overhovedet ikke nogen piercinger......kun dem i øreflipperne som alle har...........Ok jeg går da nogen gange i sort............men mit hår er pænt.........Hjæææælp!

10 Comments:

At 5/12/06 17:54, Blogger Lizelotte said...

Susling, hvis det går helt galt må du komme her til *UNAVNGIVEN JYSK BY VED LILLEBÆLT* og gå under jorden... så skal jeg nok passe på dig.

 
At 5/12/06 18:06, Blogger susling said...

Jamen tak som byder.....det er altid rart at have et skab at gemme sig i, hvis man nu sku' gå hen og blive stemplet som subversive........Uargh!

 
At 5/12/06 19:36, Anonymous Anonym said...

Hvordan kan du se at de har været inde på din side?

 
At 5/12/06 19:49, Blogger susling said...

Fordi jeg har en statestik...

http://www.zipstat.dk

 
At 5/12/06 19:54, Blogger Blomkvist said...

Har nu ikke meget fidus til det der faderhus... er dog lidt bekymret for en af mine brødre... der gennem længere tid har ævlet om, at han har mødt Jesus på et gadehjørne på Nørrebro....

 
At 5/12/06 20:03, Blogger Lizelotte said...

buster, tror du ikke bare, det var Moses Hansen, som var på visit med sit kors..?

Hey - any time, Susling...

 
At 5/12/06 20:37, Blogger susling said...

Ai hvor weird...jeg havde lige lavet en kommentar om det samme.(som det her skide blogger ikke tog!)....Moses Hansen...det er jo ham, der hænger ud med sit kors på Nørrebro engang i mellem....og det er sgu da ham din bror har mødt Busterbaby.

 
At 5/12/06 21:46, Anonymous Anonym said...

susling - gaar det helt galt er du altid velkommen her ovre paa den anden side af det vand der er lidt stoerre end lillebaelt :-)

Moses Hansen, han huserede i Herning mens jeg boede der, huserer han virkelig stadigvaek?

 
At 5/12/06 22:22, Blogger susling said...

Susan han huserer overalt! Ser nu bortset fra det ikke så farligt ud...Hanne Bech Hansen har taget affære sammen med ungdommerne og Advokat-Knud sammen med Fonden Jagtvej 69....Det skal nok løse sig af sig selv...:-)

 
At 6/12/06 01:21, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Holy Moses!!!!

 

Send en kommentar

<< Home