kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

8.12.06

Susling orienterer lige.......

Kæft mand, bortset fra mit liv stort set hele tiden er tordag - ved ikke lige hvad der sker der, men synes bare hele tiden, jeg tænker: " Åh, i dag er det torsdag!", så synes jeg også, at der er ved at gå kortslutning i højre-venstre hjernekredsløbet. Til gengæld ser det ud til, at forsyningen af snavsetøj er opgraderet og nullermandsproduktionen er akkumulerende.

For ikke at tale om krævende juletanter, der starter planlægningen på mine vegne 3 uger, før jeg er klar. Var sgu' lige ved at foreslå, at vi holdt den famøse aften en anden dag, fordi den 24. ikke rigtig passede mig......Men i bedste risc management-stil fik jeg girafsproget mig gennem en nogenlunde sammenhængende samtale, så jeg ikke ødelagde den gamles julestemning........Det ville jo være ren katastrofe.......Julen er jo de gamles fest.......Og hende her, som jeg er kommet til at invitere af mit hjertes godhed, er hårdnakket: SÅÅÅÅÅÅ SKaaaaaaaaaaarl dar JUUUUUUles..........Hells bells............Det er også hende, der konsekvent holder fast i opstandelsen og at vi alle mødes i himmeriget...........Nu skal jeg jo ikke fuldstændig afvise, at det er en mulighed. Kan jo være rigtigt. Men min første tanke, da hun sagde, at vi alle skulle mødes igen engang, det var: " Holy shit, så skal jeg starte forfra med forældrene! Ved jeg ikke rigtig, om jeg orker!"


Nå, men bortset fra, at det så forøvrigt var torsdag igen- igen i går, så er det jo fredag i dag.......Og jeg har allermest lyst til at råbe: "Pause Paul!" - men der går vist nogle timer før jeg kan råbe fyraften.........Æv!

Åh, nå ja........til alle der skal til julefrokoster: Hold jer fra kopimaskiner og piccolinens babser. Lad være med at savle chefen til i opsamlet jobfrustration - det er også bare mennesker. Undgå så vidt muligt også snalrede kærlighedserklæringer og forbrødring med kontor-bitchen - hun bruger det bare i mod dig. Sørg for kun at drikke hvid sprut (giver ingen tømmermænd) og lad være med at tro, at det er skideskægt for andre, at du løber rundt med en lysende rensdyrnæse og Tuborgs juleølsnissehuer med lysshow........

Bare et godt råd mellem venner.

God weekend! Og god julefrokost!

3 Comments:

At 10/12/06 10:53, Blogger Lizelotte said...

Søde susling, håber din julestress er fordampet lidt. Og - read my lips - I DAG ER DET SØNDAG!!

Opgiv at belære den ældre generation om at Gud er en krykkestok for svage, uselvstændige sjæle, og genopstandelsen er en illusion. Det er ulig nemmere at smile og mumle et eller andet uhørligt eller misforståeligt... og ok, hvis det letter julestressen lidt...

 
At 10/12/06 13:05, Blogger susling said...

Det er nu ikke kun julestress.....det tager jeg lidt i stiv venstrearm. Det er mere noget med, at jeg er begyndt, at have mange bolde i ilden.....og så bliver jeg lidt træt i hovedet af at høre på pensionisters version af, hvad de skal nå og hvorfor og nu må jeg jo sørge for......Bare fordi jeg arbejder hjemme, betyder det jo ikke, at jeg bare hønser rundt med en kost og leger hjemmegående julemor.......Men, men...begge fik selvfølgelig den blide nåja-version.....

 
At 10/12/06 13:46, Blogger Lizelotte said...

Du er bare så rar, Susling :-)

 

Send en kommentar

<< Home