kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.12.06

Susling synes.....

at livet nogen gange bare er for morsomt. Sidste år blev jeg disset til et job, som jeg var 100% skåret til. Begrundelsen var, at jeg var alt for dygtig! (ai men Pippi!) Seriøst......det er ikke, fordi jeg er en wanker. Det sagde hun sgu.......Jeg havde simpelthen været den bedste ansøger og jeg var syvmileskridt over de to, der blev ansat............Forstå den disposition, dem der kan....Jeg kunne ikke, men tænkte:"Nå, hvad fanden lille pige, er du ikke dit job voksent nok?" (altså ikke mig, men hende, der skulle ansætte os og som skulle forestille at være chefen). Jeg huskede også mig selv på den berømte læresætning: Everyone advances to a level of incompetence..... Nu ser jeg, at der bliver ansat en ny i hendes stilling..(som hun så kun har haft i knap to år)........Hø, hø...tænker jeg så.....Mon egentlig ikke der sidder mange derude, som føler sig i den grad åndet tungt i nakken....Sgu da ikke en fed måde at tjene sin hyre på.....