kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

1.1.07

Susling råber: Vær velkommen......

Hej ho, så skal vi til at skrive 2007.......den slags tager det mig altid en måned at vænne mig til - en hel skide måned,hvor jeg konsekvent skriver det gamle årstal .......bortset fra det, så tror jeg nu, at jeg husker at skrive 2007 fra start...........Der er et eller andet med det tal.......ser sgu flot ud sådan et 7-tal.......

Og vi er allerede drønet solidt ind i det nye år.......Hele huset flyder med savsmuld, fordi My Guy og Lugtelakridsen fes rundt og kastede med knaldperler - den slags ligger åbenbart i sådan nogle små æsker med savsmuld......Nå, men My Guy faldt omkuld før os andre.......og lå splitter Kong Karl og både stegt og vissen i sin side af sengen, mens gæsterne stille sivede hjem og jeg stod solo med oprydningen.....(valgte at ignorere savsmuld, mest fordi jeg heller ikke selv var så appelsinfri og hermed ude af stand til at føre motoriserede ting.) Han deltog heller ikke i afrydning af morgenbordet i dag, men skred i stedet i bad og med det kan jeg så proklamere, at han har opbrugt sin kvota af Haus Frau good will fra min side i denne sæson.......og så har han forøvrigt lavet noget mad i går, der har sendt mig på tønden fire gange indtil videre.......så kvoten er også slemt tærret for den efterfølgende sæson.

Nå ja, og så kom Skumfidusen hjem ved 3-tiden og havde fået stjålet sin jakke med pung, nøgler og mobil til en privat fest - skøøøøønt - dukker den ikke op i dag - den kan jo have forputtet sig og den Skumfødte var heller ikke helt appelsinfri - så kan vi bruge de første dage i dette år på at spærre, slette, genskabe, politianmelde, forsikringskommunikere osv. Fede venner den lille dulle har! Og det er ikke første gang vi skal have gang i det menageri! Sædernes forfald siger jeg bare! Og det har jeg ret til at synes, for i det Herrens år 2007 fylder jeg 43 og er hermed midaldrende......og når man er det, så har man ret til at være en rethaverisk, selvfed og sur krampe, der synes, at de unge ikke fatter en skid og har fået det hele forærende.....HA........

Så bortset fra, at et af mine nytårsforsætter er at skode de skide smøger, og lige tabe mig og at få banket noget anstændig business op.......så har jeg sat mig for, at være den strideste krampe nord for Alperne............siger Svigermor det mindste pip, så er det fingeren lige op i fjæset på hende. Opfører kunderne sig som halvaber, er jeg den, der råber: STOP! Flytter cykelprimadonnaerne sig ikke for mig, så masser jeg dem ud i rendestenen........................NO MORE MISTER NICE GUY her på matriklen..............Der skal skældes og smældes og Tante Sofies skal der!

Vær så hjertelig velkommen det herrens år 2007! Jeg er klar og står med kridtede støvler. Dixi!

10 Comments:

At 1/1/07 14:24, Blogger Lizelotte said...

Hahaha ... der er vist en der har lidt tømmerbasser!!

Synd for Skumfidusen at hun fik nappet sine ting... håber noget af det dukker op igen.

Og hvor kom strigleriet fra? OK - lidt strigle SKAL man jo være .. men altså .. at ha' det som nytårsforsæt ... :-)

 
At 1/1/07 14:43, Blogger susling said...

Jep der er et par stykker, der lider og det er ikke mig!

Strigleriet? Tja, nu har jeg alle dage været en kontant københavnerdulle, men jeg tror, jeg er klar til at give den en ekstra skrue....Man bliver så træt af hele tiden at se alting fra flere sider og smile og holde gode miner til slet spil....og nogle gange forsvinder man helt i en eller anden forståelsessump, fordi man skal være så tolerant.Gider jeg ikke mere.....Så hvis folk i ramme alvor kan sidde i kolonihaveidylen bag kakkelbordet efter at de har været ovre og sætte kryds ved DF og dertil mod bedre vidende være 100% overbevidst om, at de alene har ret (bare en af mine aversioner), så kan jeg sgu' også tillade mig at være mere enøjet.....Derfor...Nå ja, så er der selvfølgelig også lige et par private oplevelser, som jeg ikke gider komme ind på lige nu....så alt i alt, når der er lagt lidt til hist og trukket lidt fra pist....Jep, så bliver 2007 året, hvor jeg springer ud som powerfuld strigle....Forklaring nok?

 
At 1/1/07 15:29, Blogger Regitze said...

sådan moster fit! jeg tog mig selv i at sidde og smøge ærmerne op mens jeg læste. og dagens største glade og lidt forskrækkede grin (det er de bedste) har lige gjaldet i rummet, så C måtte skrue op for sin film.

 
At 1/1/07 15:43, Blogger susling said...

Yes......af banen her kommer bananen!


Og grin skal der til......Må have dem......så det kan jo også være et nytårsforsæt.....Der skal grines igennem!

 
At 1/1/07 17:35, Anonymous Anonym said...

Er vi så ikke-rygere nu?
;-)

 
At 1/1/07 17:39, Anonymous Anonym said...

Åh, mit link var forkert.
Nu sku' den være der..

 
At 1/1/07 18:42, Blogger susling said...

Host, hark, host...øj for en ordentlig grønhakker......sidder sådan set lige nu og bidder i et plastikrør med noget nikotinhalløjpatron inden i......kan ikke ha' det, mand........! Men der er ingen vej uden om...man dør af skidtet.....det gjorde min far og min farfar......Hvad med dig?

 
At 1/1/07 21:46, Anonymous Anonym said...

Du klarer det, du er nemlig sej og viljestærk, Susling :-)

 
At 1/1/07 23:02, Blogger Lene said...

Grinet er på vej, hold da op susling, jeg følte mig helt blæst væk.
Og helt ærligt, midaldrende er man da først efter de 50 (hm som jeg runder i år)

 
At 2/1/07 09:03, Blogger Lizelotte said...

GO SUSLING - jo, strigleriet er begrundet og forklaret. Og har vi alle ikke en indre strigle til brug i de rette situationer? Men powerful ... det har du da vist hele tiden været :-)

 

Send en kommentar

<< Home