kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

7.1.07

Susling som pis'myre

Ok, pis'myre, ikke pis'myre.........egentlig så ligegyldigt. Har jo dybest set meget vigtigere ting på tapetet...meget, meget vigtigere og mere omfattende. F.eks. så går jeg lige nu og tænker på:


  • Om man det ikke så småt var på tide, at man investerede i det hersens indstrammende trusseværkhalløj. Har hørt det skulle holde solidt fast på løsdele og guderne skal vide, at man er blevet lettere løs i koderne, efter man har rundet de 40........Sådan noget indstramning og opstramningshalløj ku' måske rent faktisk gå hen og blive ren livskvalitet. Jeg mener My Guy lever jo med faktum og det at have en affære er man jo mere eller mindre blevet for gammel og fed til. Og så er det jo, at man bare skal se ud......så'n på fake måden.
  • hvordan man får sig noget sex. Jep....I hørte rigtigt. Tidligere har jeg jo brokket mig gevaldigt over, at ungerne pludselig kommer i vejen på den front. Skumfidusen kommer sent hjem fra fester - så'n ved 3-tiden om natten - og Lugtelakridsen er ikke til at drive i seng. Giver jo lissom et meget lille vindue/space til voksenfordybelse. Nå....og nu kan jeg så ikke engang bebrejde ungerne......for Lugtelakridsen gik pænt i seng.......Skumfidusen festede ude og sov hos en veninde........og tada........rum til sex............og så ikke... for My Guy havde mixet drinks - Tørre martinis og hos os betyder tør altså tør - hele 2 af slagsen og det skal han altså ikke.......for hvad sker der for en aldendre ungmø som mig? Gæt selv! Et hint: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz på sofaen. Umulig at vække, når først hun har lukket sine smukke blå øjne..............Og mellem os. Man kommer altså ikke langt med at zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz på sofaen........Så lige her har vi noget issue, der skal arbejdes med..........men krydser jo fingre....for selv om man er gammel og grå, så trænger man sgu da..........
  • hvornår fillan, der bliver råd til: lækre langskaftede støvler til 3000,- kr. Noget slåomkjolenoget - helst Diane von vi er så fürstelige. Opgradering af parfumeslatter, mere tøj, sort sælskindsvest, lang rulamsfrakke, endnu mere tøj, flere støvler, opgradering af nedslidt makeup-kasse, nye spisebordsstole, mere tøj, nyt klædeskab, ny sofa - så'n en med chaiselongeffekt, mere tøj, nyt køkken........afdrag på diverse gældsposter...mere tøj.....alt sammen i komplet prioritetet rækkefølge
  • om man nogensinde gennemfører sit rygestopshalløj - er så'n lidt 50/50 lige nu og forøvrigt taber de her skide kilo, der har bidt sig fast.......kald det bare hormonelt
  • om man nogensinde får gennemført noget kondi-noget. Faktum er at jeg hader at løbe, fitnesscentre er en død sild - har prøvet det - holdt kun 1 1/2 md. fordi det er så skide kedeligt. Cykling er eneste løsning, men hvem helvede gider at kaste sig ud i mørke og regn bare for at køre frem og tilbage fra ud i det blå. Eneste løsning fast job med cykeltransport......Men kan jo lissom ikke sende ansøgning med begrundelse: Jov jeg søger jobbet for at få implementeret fast cykelrutine, fordi jeg er blevet for fed og trænger til at tabe mig........huh.......går lissom ikke, vel!

Jamen jeg kunne blive ved.......har bare så mange intellektuelle sysler........ og er en meget emanciperet kvinde...........er lige skredet......skal vaske tøj..........ses!

5 Comments:

At 7/1/07 18:17, Anonymous Anonym said...

Og så gik du bare, mens jeg sidder her tilbage og griner - ud i det blå ;-)

 
At 7/1/07 21:44, Blogger Regitze said...

hahahahaha - ja Ella. det gjorde hun sq!

 
At 7/1/07 22:49, Blogger Maria said...

Man kan altid ende med en tøjvask, når man har haft så store tankebobler i spil... :-)

 
At 8/1/07 18:35, Blogger Lene said...

se det kalder jeg da en ansøgning, der vil noget. :-))
Susling, du gør mig i godt humør med sådan et indlæg ;-)

 
At 10/1/07 05:00, Blogger Dana Watsham said...

Jeg sidder osse her og gnækker så hekset over morgenkaffen ...

 

Send en kommentar

<< Home