kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

11.1.07

Susling om forventninger

Jeg er blevet opfordret af Ella til at fortælle om mine forventninger for 2007. Forventninger tænker jeg så. Hm.....det er da noget jeg er holdt op med forlængst. Forventninger er så skråsikkert.....Forventet kundetilgang. Forventet omsætning......forventet efterbevilling. Kan ikke helt overskue det........lever jo mere eller mindre fra måned til måned, fordi jeg ikke ved, hvad næste måned vil bringe. Men jeg håber selvfølgelig. Håb kan jeg godt kaste mig lidt ud i. Så hvad håber jeg/forventer jeg af det kommende år:


  1. At det lykkes for mig, at kunne leve anstændigt af min lille freelance-biks
  2. At jeg får en masse interessante opgaver, så jeg ikke skal lave 27 overspringsøvelser for at undgå, at dunke hovedet ned i tastaturet af kedsomhed
  3. At jeg endelig når mig selv på midten efter flere års funderen over, hvor jeg er på vej hen
  4. At My Guy og jeg får skabt os et lille rum, hvor vi kan være sammen og få os noget ordentlig sex (altså ikke at vi ikke også har det nu......men ungerne fylder, som I måske ved)
  5. At der bliver masser af livsglæde og gode grin og at jeg slipper for flere af de selvtilstrækkelige jakkesæt, der åbenbart mener, at de har ret til at vurdere og nedvurdere mig.
Jamen det her burde da ikke være umuligt. Ser jo næsten plausibelt ud..........!

Skal man tagge videre? Så opfordrer jeg:

Takashimaya, Aqc, Nene, Vrangsiden og Beologen.

I behøver ikke, hvis ikke I gider.......

5 Comments:

At 11/1/07 11:55, Anonymous Anonym said...

Tak for tilliden :-)
http://beologen.xtrablog.dk/forventninger-for-2007-post1721

 
At 11/1/07 12:07, Anonymous Anonym said...

Præcise formuleringer om ønsker,som jeg håber for dig, vil går i opfyldelse, Sus :-)

 
At 12/1/07 22:42, Anonymous Anonym said...

mjaeh... skal lige have vejret og ilt til hjernen og sådan

 
At 14/1/07 19:53, Anonymous Anonym said...

hej susling
hvilke opgaver freelancer du på? tekstforfatning? jeg arbejder som tekstforfatter på et bureau, og vi har en gang imellem brug for en freelancer - til at aflaste når min tid er helt booket op - men vi har haft svært ved at finde en dygtig tekstforfatter...
/line

 
At 14/1/07 20:21, Blogger susling said...

Lyder spændende. Send mig en mail med kontaktdata, så ringer jeg dig op og fortæller mere.......til orientering bor jeg i KBH.området. Send mail til: susanne@cyberdelic.dk

 

Send en kommentar

<< Home