kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.1.07

Susling on wheels

Hells bells......hjuler lige der ud af..........har travlt... skal tjene penge, som i p-e-n-g-e........lidt vigtig diciplin trods alt.........bliver så ikke lige tid til de store tanker, når mammon taler.........og slet ikke, når man pludselig kan se et par langskaftede (ja dem) svanse rundt ude i det fjerne.....Så må man altså bøje sig i støvet og lade regnemaskinen tale.......og to-do-listen, som er blevet min fastgroede morgenvane........Er skrækkelig hængt op og lader hjernevindinger krølle om konstruktive og salgbare ord............frem for alle andre mere tænksomme.......ce' la vie!

Lyder jeg som en kræmmer? Beklager...dybt og inderligt.......jeg mærker det bare tydeligere på min krop, når pengene ikke ruller fast ind fra the corporate society.......der skal løbes stærkt og afregnes....Nåmn har travlt...snakkes og forhåbentligt snart om noget mere interessant...Så festlige er penge altså heller ikke......


Kærligst

Kræmmer-Susling

2 Comments:

At 16/1/07 19:16, Blogger Regitze said...

penge er uinteressante. det er støvlerne og fraværet af mavepine over forhøjede petroleumspriser, der er interessant.
jeg synes, vinderne i forrige kommentartråd var lige i øjet. ikke mindst talfeen.

kærligst
også-op-på-hesten-igen-i-en-fart

 
At 17/1/07 09:55, Blogger susling said...

Nemlig ja!

 

Send en kommentar

<< Home