kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

23.1.07

Susling lufter fordomme

Faldt lige over liste hos en gut, hvor han lister 10 turn offs hos kvinder op. Hm...synes gutten er lidt tilgivet. Han tilhører såmænd bare generationen i start 30'erne, som uvist af hvilken årsag er fanget i Yuppie-firser-hullet. Men, men, den slags lister sætter jo tanker i gang.......og så er det jo, at jeg også bliver nødt til at lave sådan en liste.

Hermed følger Susling total fordomsfulde og uhæmmede liste over 10 turns offs ved mænd:

  1. Mænd der sætter lighedstegn mellem at være kvindelig katteejer og weird
  2. Mænd, hvis eneste sociale fritidsaktiviteter består af shopping, ture i fitnesscentret og byture på yuppiesteder
  3. Mænd, der går ovendrevent meget op i deres krop og barberer sig over det hele
  4. Mænd, der planlægger helt ned i detaljer, hvad de skal have på af habit, underhylere, sokker osv. bare fordi de skal ud og have en drink
  5. Mænd, der dater på scor.dk
  6. Mænd, der fortæller kvinder, hvordan de skal gå klædt
  7. Mænd, der er overpertentlige på andres vegne
  8. Mænd, der ikke har indset, at de ikke nødvendigvis altid er guds gave til kvinder
  9. Mænd, der udelukkende taler om deres arbejde og hvordan de bare i den grad gør karriere
  10. Mænd, der vist lidt har glemt, at de er mænd og har overtaget nogle af de værste feminine unoder
Hm.......fik jeg sagt, at jeg er til ægte gennemførte rock n' rollere med hår og hele fabeladen?

Disclaimer- dette indlæg er fuldt ud et udtryk for min holdning. Og så er det også ret så meget, fordi jeg keeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeer miiiiiiiiiig.............sidder endnu en gang og venter på, at nogen andre skal vende tilbage,tage initiativ .......så jeg fucking keddddddddddeeeeeeeer miiiiiig og så begynder man at gå op i den slags komplet latterlige detaljer............som om det rager mig, hvad andre gør..............Det er under alle omstændigheder ikke en type mand, jeg nogen sinde ville lægge mærke til.................Men ærlig talt så kedeeeeeeer jeg mig bare så meget lige nu, at jeg snart begyndet at sætte blyanter i næsen og tegne mig med kuglepen i ansigtet.................Det er vist ikke så godt, når man er over de 40.........så er det vist ikke meningen, at man skal kede sig.................Men for fanden, har jo nærmest ikke omløb i hovedet....lige nu..........og om lidt knalder jeg hovedet ned i tastaturet..........................meen der er vist noget med noget vasketøj...................doiiiiiiing!

7 Comments:

At 23/1/07 17:46, Blogger Maria said...

Er ret sikker på, at ham gutten også får turn off af quinder, der stikker blyanter i næsen, og som tegner sig med blæk i ansigtet...

Så don't even go there !!!

P.S.: er helt enig i kriterierne på din liste !

 
At 23/1/07 18:24, Blogger susling said...

Tror også variation underbukser på hovedet og ben op i luften er en ægte slukker......men hvad skal en kvinde gøre? Kommer lissom af sig selv........tror jeg bliver helt ulidelig på et plejehjem......så jeg må have mig en slags exit-plan.......see?

 
At 24/1/07 11:58, Anonymous T said...

Bortset fra 5 og 8 har du næsten ret. Vender tilbage med en ny liste, når jeg været på kursus hos Carl-Mar!

 
At 24/1/07 12:09, Blogger susling said...

Kære T. Ingen grund til at gå til yderligheder. Hulemænd er da så meget yt......Det er mellemvaren vi snakker om- og som personligt tænder mig, men det gælder vel egentlig også den anden vej rundt.....eller hur?

 
At 24/1/07 13:11, Anonymous T said...

Helt enig. Mellemtingen og balance gælder også den den anden vej rundt. Men det er bare sjældent særlig sjovt (eller giver ringe mulighed for at ironisere), hvis ikke det er den ekstreme version, der publiceres ;-)

 
At 24/1/07 15:41, Blogger Lizelotte said...

HAHAHA - har vi en ny meme her??

 
At 29/1/07 08:29, Blogger BusterLiguster said...

Hmmm hvor er hans liste ... er da frygtelig nysgerrig lige nu.... :-)

 

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home