kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

31.1.07

Susling for fanden!

Dæk, Susling, dæk......gå hen og læg sig...........fyh slemme, slemme............Behøver jeg at sige, at panikken breder sig? Jeg er blevet sådan semi-gift........og hvad sker der? Jeg panikkes.........min onde frihedsdæmon stikker sit stygge hoved op og alskens rædselsscenarier passerer forbi mit indre øje.............

Himmel og havhund......hver dag på samme stol.......37 timer om ugen.......ved ikke lige, hvad der skete der............?! Nu har jeg været en fri fugl så længe og pludselig er der nogen, der kommer og putter mig i et bur............også selv om det er tidsbegrænset i første omgang, så går jeg bare helt i spagat..........Nu skal man sidde der og synge mod fast betaling..........

9 Comments:

At 31/1/07 13:45, Blogger Maria said...

Går ud fra, at det er totalt upassende and so not funny, hvis man pipper et lille "Frie fugle flyver - tamme har længsel !" ?

;-)

 
At 31/1/07 14:07, Anonymous Anonym said...

Tillykke med status som lønmodtager ;) Det tager sin tid at vænne sig til det, men man ligesom "gror" med opgaven *S*

 
At 31/1/07 14:16, Blogger Blomkvist said...

Tillykke... :-)

Den eneste downside ved at være lønmodtager er tabet af frihed... men som mrsbaloui siger; det vænner man sig vel til...

Ved siden af mit "ægteskab"... er jeg også selv blevet forlovet... gad egentlig vide hvor meget bigami, der tolereres på det danske arbejdsmarked :-)

 
At 31/1/07 14:23, Anonymous Anonym said...

hahahahaa...Susling....jeg føler med dig i DEN grad. Men du kan jo altid blive postbud eller is'øh...øh...iskvinde? :-)

 
At 31/1/07 20:50, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Synge mod fast betaling ???
Susling for fanden, har du fået job på en kariokibar? Knus

 
At 31/1/07 21:22, Anonymous Anonym said...

Jamen er det ikke det du har sukket efter så længe? Fast job, fast løn, faste kolleger?

 
At 1/2/07 09:55, Blogger susling said...

Acq - nej, det har jeg ikke. Og dette her var faktisk heller ikke planen. Jge havde allerede for flere måneder gjort op med mig selv, at jeg egentlig trivedes med at være freelancer. Det her skete bare lige pludselig fra den ene dag til den anden...og nu giver jeg det en chance....

 
At 1/2/07 19:48, Anonymous Anonym said...

okay.. så husker jeg forkert. Held og lykke med det så..

 
At 5/2/07 12:26, Blogger Suzy Q said...

Urk jeg sidder i PRÆCIS samme situation, og har Verdens Koldeste Fødder. Jeg har sagt ja, men det er ikke sket endnu, så jeg kan nå at baile ud. Jeg spekulerer som en GAL

 

Send en kommentar

<< Home