kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

15.2.07

Susling summer

Hallooooo.....jeg er her stadig...jeg arbejder som en lille gris....."Penge ind!", tænker jeg. "Overholde seriøs high speed deadline!," tænker jeg. "Please kunder....og nåh ja, noget chefværk og noget overchef-værk. De skal jo også strokes...." tænker jeg. "Kolleger....må lige indstille radar og tjekke alliancemuligheder........" og... og "Lorte frokostordning," vrisser jeg. Og:"Hvad hullan skal jeg dække kroppen med i dag?" Og er det den grønne/lilla/brunguldagtige øjenskygge i dag? Og øreringe, hvilke matcher hvad?" Sgu da hårdt det her.......(fis er det da ikke......jeg klarer den og fra fod og op til knæene sidder de hersens boots og jeg er edderperkeme den, der knubber skuldre med alle de andre kvindelige sublimeringsshoppere på lørdag.....Vi vinkes ved, når vi støder ind i hinanden! Aftale?)

Bortset fra det. Ser der kører test. "Test!", tænker jeg. "Jamen jeg er på---så meget på!"

Tag den hvis at I altså gider.

Kærligst Susling, nu helt og aldeles abnormt koloenormt arbejdspladsramt.




2 Comments:

At 16/2/07 11:40, Blogger Lizelotte said...

Årr Susling, linket virker ikke!

Øjenskygge ... SKAL man ha' det på??? ....øv...

 
At 24/2/07 22:47, Blogger Maria said...

Ta' hvad - ta' hvad...virker ikk'...

 

Send en kommentar

<< Home