kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

27.2.07

Susling summer på den tilfredse måde

Nu er det jo sådan, at jeg må indrømme, at jeg ikke længere er helt afvisende overfor den her livsstil.....Kan ske, at jeg har været tæske forbeholden tidligere, men det må jeg så tilskrive en blanding af frihedstrang og dårlige oplevelser. Det tegner positivt.....ved så ikke om min kontrakt bliver forlænget eller om jeg endog bliver fastansat og hvordan jeg i øvrigt vil have det med det, men lige nu.....jamen så er jeg mindre bekymret end jeg har været længe........

Selvfølgelig er der mange tanker, der har drønet gennem mit hovede, for det er ikke nemt at gå fra en tilstand til en anden på et splitsekund, men jeg tror godt, at jeg kan leve med at mit virkefelt er blevet indsnævret og at jeg må lade ledelsen om at sidde i cockpittet......Jeg har opdaget, at jeg ikke behøver at sidde med som mednavigatør.......

Det sjove er, at jeg pludselig sanser mere intenst. Og for helvede er begyndt at kunne føre en normal samtale med en bankrådgiver - egentlig sindsygt at man kalder det for det - rådgiver - jeg synes nærmest, det har været The spanish Inkvisition i lang tid - sgu da ikke meget rådgiver over den gang spank. Næh havde man været friværdisejer havde de vel kravlet i støvet for én.....

Vel, på hjemmefronten sker der det - altså bortset fra, at jeg konstant skvatter i søvn på sofaen og My Guy i husets eneste designstol -og hvorfor gør vi lige det, når jeg har købt vitaminpiller med gensing....er det alderen? Nå men bortset fra det, har begge unger opdaget ..tada og trommesolo: Café Latte......! Helt ærlig varm mælk med et skvæt kaffe......ulækkert.....Lugtelakridsen sad med et stort lykkeligt smil og en stor dampende kop, som Skumfidusen havde lavet til ham og råbte: "Mor, jeg drikker kaffe!" Mens han råbte det gik det hele på ham i et sandt kaffedileriumsrush.......Og så er det jo, at en mor som mig godt kan blive bekymret...for hvad bliver det næste?! Cafe latte........en stemme på de radikale......slips og en shippinguddannelse hos AP. Møller M? Jo, jo......føder man børn, føder man også bekymringer...

6 Comments:

At 27/2/07 18:39, Anonymous Anonym said...

Sådan!
På vej mod nye horisonter og en ny erkendelse af verden!
Men lad nu ikke ledelsen sidde uforstyrret i cockpittet - de er jo ikke bedre end vi gør dem.
Uden os var de intet!
Fanen højt!

 
At 27/2/07 19:18, Anonymous Anonym said...

Vil aldrig glemme dig for denne sætning:

"er begyndt at kunne føre en normal samtale med en bankrådgiver"

:-) Og den dag jeg gør det, vil jeg tænke på dig.

Bortset fra det lyder det som om, du gør det rigtige. At være mindre bekymret - er en start på noget rigtig godt.

Ps. Apropos din kommentar. Vil du ikke spørge din mand om hvilken hest, du er ifølge ham. Eller hunderace. Er lidt nysgerrig :-) (Jeg spurgte engang en og fik at vide, at jeg er en golden retriever - nedtur for en hundeforskrækket).

 
At 27/2/07 23:09, Blogger susling said...

Space, har nævnt for ham, at han var en Nordbakke....den tyggede han lidt på. Tror egentlig helst han vil ses som en fuldblods araber ......til gengæld sagde han, at jeg var en kænguru :-/ eller en delfin :-I Ved heller ikke lige, hvad jeg skal synes...

Henning...vær forvisset om, at jeg er den der er drønet hen i cockpittet, hvis ikke der bliver fløjet på den destination, jeg synes....Lige nu synes jeg dog, at det er en gevaldig lettelse bare "at være" - hvis man i øvrigt kan det, når man nu er blevet løntager....

 
At 28/2/07 12:11, Anonymous Anonym said...

Åh nej...ikke radikal...! ;-)

 
At 28/2/07 12:14, Anonymous Anonym said...

Til Space...jeg tror at jeg er en Hund (100 kr) :-)

 
At 1/3/07 00:15, Blogger Maria said...

De unger er virkelig på vej ud på et skråplan !!!!

 

Send en kommentar

<< Home