kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

6.3.07

Susling tier næsten, før hun taler

Eksponering og sandhed er vejen frem. Derfor denne yderst interessante beretning om vores alle sammens Ruth. - nu også på denne blog.

Læs den, hvis I ikke allerede har. Den har, så så vidt jeg ved, allerede været citeret i flere aviser. Men hellere for meget end for lidt. Og nu jeg er i gang, så lidt mere fra hverdagens DK.



Citat: "Man behøver ikke at kaste med sten for at have tilsluttet sig gruppen af uromagere. Jeg mener, at vi har dokumenteret, at man har tilsluttet sig urolighederne." Citat slut.
Chefanklager for Københavns Politi Bitte Dyrberg til Ritzau.


Dette efter en dag, hvor jeg kæmpede mig gennem bilkøer, måtte efterlade bilen et godt stykke fra, hvor jeg bor og med larmen af helikoptere over mit hovede, politisirener i ørene og synet af horder af hollændervogne, måtte stride mig hjem til fods. Demonstranter så jeg ikke noget af. Til gengæld så jeg lastvogne fyldt med resterne af Ungeren og et helt utroligt politiopbud i proportionerne 25 politibetjente pr. lastvogn....eller mere tydeligt ca. 2 lastvogne pr. 5 hollændervogne, tre motorpoliticyklister plus diverse andet materiel.....!

Heeaaaaaavy......alt det udstyr mod nogle små spinkle sortklædte ungdommer......som jeg så ikke så en dyt af.........Wolla min fætter, jeg sværger. Så overhovedet ikke en eneste sort hættetrøje......

Nå, men hvad...hvis du er en af dem, der tænker....."Åhr......hva' så Spaaazzer, må sgu da gøre nået", jamen så anbefales lidt opbyggelig indspark fra denne herre......God fornøjelse!


PS. Der er også hende her, der citerer en af mine absolut yndlingspoeter...bare hvis man trænger til, at være i det mere sentimentale hjørne.

Susling - Hvis bix har plads til alle - næsten.

2 Comments:

At 7/3/07 06:03, Blogger Blomkvist said...

Okay skal det være på den... Jeg tilslutter mig hermed urolighederne....

 
At 9/3/07 16:20, Anonymous Anonym said...

Transporten af resterne af Ungeren under massiv politibeskyttelse, kastede blå blink og sirenehyl ind i mine stuer tre aftener/nætter/tidlige morgener i træk!
Heller ikke her kunne vi få øje på demonstranter, med mindre de lå på lur i græsset på Fælleden.

 

Send en kommentar

<< Home