kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

20.3.07

Susling siger: Doing!

Demokrati mig her og Ungeren mig der og censur og polletæk og friværdi og boligpriser der falder 25%.....og nu er us of a og russerne også i klammeri (igen -igen - hvem sagde '80er revival er jo nærmest copycat!) og så skal vi også alle samme skifte til sparepærer og forholde os til co2 og smeltende gletchere...! Er der noget at sige til, at Susling bliver lidt træt i sit distrætte hovede. Det er altså tæt på, at hun mener, at vi bare skal nøjes med at passe den daglige dont, sætte en kande kaffe over og trække dynen over hovedet.....


Hvis altså bare hun kunne......såååååååååk........hvis altså bare Susling kunne finde glæden ved at polere kakkelbordet...........for damn, hvor er der meget at skulle tage stilling til....og det er svært at navigere rigtigt og kombinere den rette og eneste sande cocktail.........For så enøjet er hun desværre ikke......og jeg er tæt på at tro, at hun er forvirret på et højere plan...........For på den ene side og den anden side...........Men lur mig om hende Susling ikke i sidste ende har et godt øje til alverdens dårskab..........Og nu har Dana- den dejlige strikkedulle - begået et indlæg, som jeg i den grad må klaske mine små fede hænder sammen over. Enjoy!

1 Comments:

At 20/3/07 19:28, Anonymous Anonym said...

Jeg har nu læst med igennem noget tid og det er altså god læsning. Dejligt - tak.

 

Send en kommentar

<< Home