kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

25.3.07

Susling ønsker sig......

Pyt med det der politik og holdninger.....har meget vigtigere ting på tapettet. Må f.eks. have nye sommersko....mange...et must....har set glimmer er in.......kan man gå med glimmersko, når man er over 40...? Og bluser.....masser af sommerbluser.....og nederdele.....må ha' en blå nederdel med læg - forestiller mig noget i noget lærred eller hørværk......og alle mulige andre nederdel med mønster, tak - noget man bliver glad i hovedet af........og nye bukser.....og fodmanden trænger snart til at snakke med mig og fortælle om sit seneste forliste forhold med en fra et katalog....Det er helt sikkert. Han må virkelig have brug for at læsse af....det er jo lang tid siden jeg har været hos ham....Og så har jeg mega-travlt med min low-carp-kur....Det virker altså og ristet rugbrød om morgenen smager godt.....og en masse grønsager.....Det pibler jo op ad jorden......og katten æder alle mine spirer, så jeg bliver nød til at råbe af den. Den farer helt sammen.....men jeg vil have mine morgenfruer, ærteblomster,kornblomster, roser, løvstikke og spinat i fred (har jeg altså plantet i min altankasse)...tænker man kan spise de spæde blade og det er mig der skal spise dem.....ikke katten......Katte spiser græs og kattemad......basta.......

Drømte forøvrigt forleden dag, at min lejlighed blev fyldt med vand hver nat og så svømmede der en stor hvidhaj rundt.....og jeg havde lært mig en teknik, hvor jeg crawlede i søvne......så den fik mig aldrig......Tolk lige den. Jeg kan ikke.......


Nå.....arbejdet? Går da godt...rigtig godt faktisk....ved så stadig ikke, om jeg bliver fastansat.......men f...... det......Jeg har i hvertfald penge nok de næste måneder, til at jeg kan købe sko og bluser og nederdele......og nu har jeg jo fået en bankrådgiver, der simpelthen er så sød og forstående......Vildt.....

3 Comments:

At 25/3/07 18:44, Blogger Blomkvist said...

Ja fuck politik og det der er værre... ;-)

Naturligvis kan man gå i glimmer ... der er forhåbentlig ikke nogen øvre grænse :-D

Selvfølgelig bli'r du fastansat...

Bastabum

 
At 26/3/07 19:30, Anonymous Anonym said...

Man bliver aldrig, aldrig, aldrig for gammel til glimmer-sko :-)

 
At 28/3/07 22:49, Blogger Suzy Q said...

vil du gerne, Susling? Jeg er stadig i tvivl... men jeg kører jo også uddannelse ved siden af.. vil bare ikke knække mig selv.

 

Send en kommentar

<< Home