kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

5.4.07

Susling siger AV

"Wi hafe waiss tu make ju tårk...!" Det tænker jeg hver gang jeg sidder i tandlægestolen. For damn, hvor gør det ondt at få en tandrensning, når man har nået min alder og status.......Så ligger jeg der med blodet fossende ud af munden. Spytsuger og 4 par hænder, holdende instrumenter jeg helst ikke se, dybt inde i min mund....."Oink....!" siger jeg. "Ne.....mør wondt...", mens jeg hektisk krammer tandlægestolens armlæn, så de nærmest smadres i mit svedige greb. Over mig skinner Cavolux og jeg strejfes hver gang af tanken om, hvorvidt jeg har ørevoks og om mit miniatureoverskæg lægger dybe skygger på min overlæbe. Samtidig konverserer min søde tandlægefrue mig om mine børn, og sine børn og ægteskab og karriere.....Jeg forundres hver gang over, at hun overhovedet fatter, hvad jeg svarer...........Og når det hele så er overstået, så smiler et fint hvidt tandsæt til mig og jeg tænker:"Ah, overlevede også den gang og tænderne er stadig intakte....!"

For det ikke skal være nok, så fortsætter jeg selvpinerrunden........Påske? Anyone?......Har hentet hormonspiral på apoteket......Gik uskyldigt ind og sagde, at mine læge havde indtelefoneret noget Novoalene-halløj........Fem sekunder efter kommer lille bitte apotekerfrue frem med meget, meget stor pakke......Jeg gisper højlydt......Pakken er så stor, at holder jeg den fra hals til underliv, så vil jeg være spiraleret i halve korpus......."Dælme præventivt," når jeg lige at tænke, inden jeg hører prisen, som får mig til at gispe: 1200,- kr.! Famler svimmelt efter DK-kort, når lige at hviske:"Så er det da billigere, at få børn," Kører slidt dk-kort gennem maskine........Svimler mig vej ud til My Guy, der venter i bilen.....Stikker kæmpemonstrumpakke op i næsen på ham og hvæser:" Du betaler næste bilreparation!"

Nåmen, i næste uge skal jeg både have hevet den gamle kobbersatan ud og have sat ny hormondjævel op i et snuptag...........jeg bløder på forhånd...........Aaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwwww.......(men mens jeg råber, så har jeg de fineste hvide bisser med 0-huller!)

Susling - nu ægte påskeflagelant!

GOD PÅSKE!

5 Comments:

At 5/4/07 12:29, Anonymous Anonym said...

Susling, du kommer til at holde af den her Novadims når det hele er faldet på plads - men prepare; jeg småblødte i over en måned efter opsætning :(
- ikke at det sker for dig :)

(og så nævner jeg ikke effekten af hormonet.. ren teenagehud igen..)

 
At 5/4/07 13:52, Anonymous Anonym said...

uff - nu kan jeg huske hvorfor jeg IKKE ville ha' sådan en monsterdims.

Klimakteriehyænen - nu uden livmoder og klar til sjov sex igen :-)

 
At 5/4/07 15:51, Anonymous Anonym said...

Hva' er der i kassen?

Et topnøglesæt til undervognsbehandlingen?

Ja, jeg spørger bare...

 
At 6/4/07 02:08, Anonymous Anonym said...

Uuuhh - var det muligvis også derfor jeg "bare" valgte at blive steriliseret?! Kan bare ikke tage tanken om sådan en "ting" sat op i mig, men al respekt for dit valg og rigtig meget held og lykke :-)

 
At 9/4/07 19:57, Blogger Lizelotte said...

Shiiiiiiit er den så dyr???
Hun sagde godtnok, at den ikke var "helt billig", hende gynækologen som satte min ind.

Jeg fik den gratis, fordi det ikke var som prævention, men som behandling for lidt-for-overdådige mens'er. Har jo ikke lige brug for prævention med steriliseret mand i huset...

Er i øvrigt blevet glad for min ... men der gik også lige et par måneder med at plette lidt. Til gengæld har jeg ikke haft nogen 12-uge-abort-lignende mens'er siden... er i sig selv ret positivt :-)

 

Send en kommentar

<< Home