kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

29.3.07

Susling er forvirret på et højere plan

Lige nu og her svæver jeg rundt mellem alt og ingenting. Ved ikke om min ansættelse bliver forlænget, om jeg bliver fastansat eller om jeg om kort tid skal pakke mit habengut og finde nye veje.

Nu er det at håndtere det ubekendte, ikke noget nyt for mig.....men der er grænser for, hvor meget hård hud på brystet og teflonstyle man kan oparbejde........så stakkels My Guy må lægge øre til jammer og klage, betragtninger og modbeviser og jeg synes ærlig talt, at han begynder at blive temmelig stiv i blikket på mandemåden, når jeg først går i gang.

Synes nu nok, jeg sådan generelt har taget affære og været proaktiv for at vise, at netop jeg og min jobfunktion er både rentabel og et væsentligt aktiv. Det tænder mig, at min funktion er et helt nyt område, der skal opbygges og det er utrolig spændende at byde ind med kunnen og viden. Meeeeeeeen det er jo ikke nogen garanti. Det er heller ikke nogen garanti, at jeg i den grad passer ind i virksomheden som person. Eller at de synes, at jeg er meget kompetent og allerede har sat en masse i gang. Ingen garanti overhovedet!

Derfor sidder jeg lige nu med min sortsynskasket og maler fanden på væggen, og på bedste stoiker-vis tænker jeg potentielle nederlag igennem, så jeg er forberedt på det værste. Det er en meget uheldig vane jeg har tillagt mig, for at undgå skuffelser.

Nå men PYT! Solen skinner, pollen drønner rundt i luften, så min næse er fyldt med snot, jeg styrtbløder og det meste af min krop er opsvulmet som en ballon. Jeg har ikke en klud at tage på som sædvanlig, har bestilt et hus i Sverige til sommer, som jeg ikke ved, om jeg har råd til.

Veterancruiseren har et konstant dræn ned i en eller anden konto, Lugtelakridsen er ikke til at drive fra skærmen med World of Warcraft - bortset fra, når han lige skal sætte sit hår med mousse eller vil have mig til at vaske hans Levis-bukser.

Skumfidusen har kæresteproblemer på forkant, før hun overhovedet er blevet kærester med ham, som vist også vil være kærester med hende, men hun kan ikke finde ud af det og hvad vil han nu og godt nok vil han hele tiden være sammen med hende, men kan hun nu være sikker og hvad nu hvis og så har han jo en kæreste, han ikke gider, men hvad betyder det og det er da helt ubehageligt, at den her kæreste også er der, hvis det nu stadig er en kæreste og betyder det så, at han ikke gider hende og derfor skal det hele vendes med mig og med Sille og Mille og Fille og Lenny og Benny og mig der skal høre på, hvordan Sille og Mille og Fille og Lenny og Benny udlægger sagen og om deres gode råd nu holder..... og My Guy.....han trænger vist til lidt sex og omsorg........Og hvad fillan trænger jeg egentlig selv til? Bortset fra Ultra,ultra, supersizemepowerbindsbleer?