kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

14.4.07

Suslings lykkelige underliv og andet....

Lykke kommer ikke uden en pris.....så'n er det vist bare.......Jeg led i går......bare sådan på kvindemåden........havde nærmest veer.......ikke de helt store, men de små krappe, der niver og bider.........Jeg måtte på dope......åd i alt 4 af de små smertelindrende kategori "Kør ikke bil".....Troede hvert femte minut, at jeg skulle føde........begyndte helt af mig selv med gispeteknikken........som om jeg har født så mange unger, så jeg bare kan det stunt.......tsk!....Men den teknik må vist være overindlært og så sidder den jo på rygmarven, som det at cykle...Har man en gang lært det, sidder det fast....hmmmmmmmmmmnpppppppøøøøøh......
Meget effektivt i øvrigt, når man sådan generelt har smerter.......Hang på et tidspunkt med armene om My Guy's hals og underpartiet skudt bagud........fuldstændig som den gang jeg skulle skabe de små unger........Følte mig skudt centenier tilbage i tiden..........og alt det på grund af det lykkelige underliv.......


Heldigvis er det overstået i dag.......og så er der fri bane til at summe rundt med jordfingre, blomsterfrø og vasketøj til ophængning (ikke i prioriteret rækkefølge, så klart!)......Har sågu da udviklet en uheldig vane med, at klistre fast på et hvert frøstativ i min nærhed. I dag blev det til kornvalmuer i tre forskellige farver og en gang Tallerkensmækkere......Dem elsker jeg især, de er nemlig både smukke og kan spises....Ligesom Morgenfruer........hvilken duft, når man kører hænderne igennem og de er også fabeltagtigt smukke i en salat........Problemet er, at jeg slet ikke har plads til al den fryd på mine små altaner.......Hver gang jeg hjembringer noget, så tænker jeg:"Åh stakkels pusser..I skal gro i mine potter.....æv...Men jeg skal nok gøre mit bedste!" (Har man lige et Camilla Plum-syndrom i miniformat!)

Nårmeeen.....bortset fra det, så skal jeg til genforhandling af min kontrakt......G-e-n-f-o-r-h-a-n-d-l-i-n-g..........lyder i mine ører som forlængelse eller fastansættelse....eller hur? Og det værste er, at jeg godt gider.......Jeg kom tilbage efter påske og blev oprigtigt glad for at møde mine kolleger - som i "Damn, hvor er det rart at se jer!" Kan altså ikke huske at jeg har haft det helt på samme måde på mine andre arbejdspladser.......Meeeeeeen, meeeeeeen......intet er sikkert før blækket er tørt, så jeg har også sat andre skibe i vandet.........Et af dem kommer i havn, det ved jeg bare.......Det her er nemlig Grisens år.....og Grisens år er et godt år........OINK....!