kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

24.4.07

Susling summer

Det er ikke rigtigt til at holde ud at være glad, vel! Det er sådan en underlig flad ikke-tilstand og det er pis-hamrende kedeligt at skrive om. Derfor slår min hjerne lige nu knuder på sig selv for at finde bare den mindste ansats til bekymring. Den tager sig simpelthen et dyk ned i poolen af potentielle elendigheder.

F.eks. er der det evigt nærværende skattevæsen - og ja....det kan godt være, at de tror, de kan forføre en stor part af den danske befolkning med deres newspeak-version: SKAT.......Hej, Skat. Ikke i aften Skat osv. Men mig narer de ikke. De er et væsen er de - et ledt et af dem med svovldunstende ånde og nattelige mareridts besøg.

Der er også det her med, at jeg skal vænne med til at et fast tal drønner ind på min konto hver sidst i måneden. Det lyder jo dejligt tænker I. Jo da, svarer jeg.......men bliver det ved? Og hvis det gør, så skal det hersens tal jo forvaltes ordentligt. Det nytter jo ikke, at det første der slår mig, hver gang jeg river kuverten op, er ordet: SKO.....! Holder ikke en meter.

Så er der hele det her problemkompleks med, at jeg slet ikke har nogle problemer p.t. Meget underlig følelse bare at se dagene brede sig ud foran en. F.eks. sådan en ting som at booke ferie. Jeg er så vant til kun at se en måned frem, så det nærmest føles som science-fiktion at booke noget i juli.....

Og så er der min kreative åre. Ligenu bliver den motioneret på corporate-måden og det er jeg ret vild med - men hvad med alt det andet...? Alle de andre finurlige og sjove ting man kunne skrive om?

Der er masser af problemer at tage fat på kan I nok se....Livet skal jo ikke være glat og nemt, vel......

Etiketter: