kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

4.5.07

Susling drømmer

Ja, undskyld......det er jo længe siden.....men tiden og livet flyver. Højt og dybt. Jeg laver loops og succeser, løber til møder, snakker med kunder og direktionen og skriver om det ene og det andet og det 27.......alt imens jeg prøver at forlige mig med tanken om, at jeg nu er fastansat og at det er ensbetydende med, at man skal forholde sig til kontorpolitik. Langtidsforhold til kolleger. Et komprimeret familieliv. Morgen-motorvej og aften-motorvej. Dagens menu i kantinen og hæsblæsende indkøb på lørdage.........Det er organisation, planlægning og dage, der er som ensfarvede perler trukket på en lang, lang næsten snorlige snor.

Og midt i det hele når jeg at drømme. F.eks. drømte jeg i nat, at jeg var til en eller anden fest med Kenneth Plummer og han blev så fuld, at jeg følte mig forpligtiget til at tage mig af ham. Så jeg tog fat i ham og fik ham gelejdet ud i Blogger-Silles lejlighed (?), hvor jeg fik ham placeret i Silles køjeseng (?) (den øverste køje). Her efterlod jeg ham, men kom senere i tanker om, at jeg havde glemt en meget vigtig lille pose med mine fine smykker. Derfor vendte jeg tilbage til Silles lejlighed, hvor jeg opdagede, at hun var ved at flytte. Lejligheden var tom og der stod kun noget underligt efterladt rodsammen. Mens jeg ledte efter min lille pose med smykker kom Silles lillesøster (?) ind. Jeg undskyldte meget min tilstedeværelse. Men Silles unge smukke søster syntes, at det var helt ok, at jeg var der...Og pludselig kom jeg i tanker om Kenneth Plummer! Da vi så efter lå han stadig i Silles køjeseng.....stangdrukken og med sit Armani-jakkesæt på. Men da jeg jo gerne ville hjælpe, begyndte jeg at give ham sko på............Det havde han ikke noget imod.........Og så vågnede jeg........og ja.......så var det en ny dag, hvor jeg lige skulle ordne en masse.................

Hvad den drøm helt nøjagtig betyder, aner jeg ikke. Men det var nogen fandens flotte smykker jeg havde i den lille pose.......

Etiketter:

3 Comments:

At 4/5/07 19:41, Anonymous Anonym said...

Hahahahahahahaha....Susling.
Sikke dog en herlig drøm, altså.
Fyldt med spændende symboler og interessante mennesker.
'Sille' kan jo både betyde det liv som hun har på sin blog...men når man siger det, lyder det også som 'silde' = sent (årle/silde).
En silde sild?...ikke dårligt.
Og den modne sensuelle kvindes lillesøster kunne jo være din datter?
Godt at du kom i tanke om de smykker, men du nåede jo dårligt nok at finde dem igen, inden du var nødt til at hjælpe den lille mand med den store magt.
En drøm af en drøm, synes jeg.
Der er sgu gang i dig, Susling :-)

 
At 4/5/07 20:16, Blogger susling said...

Suk, Beo! Jeg synes drømmen bærer godt og skidt med sig.....og jeg aner, hvad den betyder.....Men som du ved:"Somethings gotta give" og lige nu går jeg den vej.....Men tak for grinet og endnu en af dine dejlige kommentarer.....Jeg holder meget af dem......Jeg er bare så forskrækkeligt optaget af alle de her perler på den lange snor....;-)

 
At 5/5/07 01:11, Anonymous Anonym said...

Alt i orden, Susling...alt i orden.

Kom lige i tanke om at dit blog-alias netop hedder noget med 'sild'...så der er en connection dér.

Håber du får brugt drømmen til noget fremmeligt.

Glæder mig at du kan lide mine små tankebobler :-)

 

Send en kommentar

<< Home