kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

11.5.07

Susling indskyder lige

Og nu til noget helt andet: Hvis Fogh udskriver lynvalg, og Ny Alliance dermed ikke kan nå, at få samlet de 20.000 undskrifter de skal have - og have godkendt, hvilket vist er det sværeste - for at kunne opstille, ja så fremstår Foghen da i den grad som en dårlig sportsmand! Bare min ringe mening........Det bliver spændende at se, om Fogh så er det........en dårlig sportsmand.............man kan jo have sine anelser..........


Bortset fra det: Ny Alliance - hvem fanden har fundet på det? Eddermanneme sært navn......Kommer til at tænke på det hedengangne Fælleskurs eller hvad med Retsforbundet......er der nogen der kan huske dem........Sære navne....

Etiketter:

1 Comments:

At 22/5/07 21:25, Blogger Maria said...

Har også funderet over navnet fra første øjeblik...ærlig talt ganske forfærdeligt...

Kan godt huske de andre partier...og har siddet og vredet min hjerne efter at huske et andet spøjst partinavn på nogen, der samlede underskrifter ind, da jeg var bare 16 og ikke ku' skrive under...og vakler lidt ifht. om det vitterligt var noget med F, eller om det bare er noget, jeg bilder mig ind...men kan faktisk kun huske ham, der gerne ville ha' haft min underskrift på gågaden...han var lidt hot da...indtil jeg år senere fandt ud af, at han var en nar...så vel egentlig som politikere er flest ! :-/

 

Send en kommentar

<< Home