kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

11.5.07

Susling rabler derudaf

Uuuuuuuuuiiiiiiii.........som jeg da lige poster i dag....Men det er jo fordi jeg har tiden......eller rettere har taget mig tiden. Jeg var fuldstændig slatten i morges.......Ok indrømmer My Guy og jeg havde da lige drukket et bette glas, mens vi dansede rundt til John Mogensens samlede......Jep for den fik jeg nemlig også i fødselsdagsgave........egentlig havde jeg ønsket mig en bestemt parfume.........Men den kan man ifølge parfumedamerne, som My Guy snakkede med, måske, hvis man er heldig, finde i en eller spansk lufthavn (??) og kun der.... Ok.....sådan er det jo efterhånden blevet, hvis der er noget, som jeg forelsker mig i, så går det stort set ud af produktion døgnet efter, fordi der ikke er efterspørgsel på det...........Og skidt pyt, man kan alligevel ikke skråle og danse løs til en parfume........Så John var et godt bytte.........og så er det jo lige, at jeg i dag er kommet til at pjække......bare en lille bitte smule..........Kunne simpelthen mærke, at dagen i dag var en P-dag.......Og den slags skal man altså have en gang i mellem for at kunne holde hovedet på skuldrene og sammenhæng i hjernevindingerne........Dybest set er sådan en p-dag egentlig også ris til egen røv..........jeg kommer jo alligevel til at lave det, jeg skulle have lavet på søndag.........Anyways.........Det jeg ville sige det var, at jeg har været til akupunktør i dag. En ægte en af slagsen........Jeg gik også hos ham for ca. 5 år siden....og det virkede sgu.........nu skulle jeg så lige have en ny omgang........Og så siger han, med den kæreste, skægge koreanske accent:"Fru Susling..fru...ær vist blev' lædt tjuk på marven.........." Og hans kone slår hænderne sammen og siger:" Fru Susling.........jaj ko næst' æk kende daj..........Mere tjuk i arnsegt!"

Ok, tak for kaffe......43 gamle år den ene dag og erklæret fedtbjerg den næste...........Holder al den rigdom da aldrig op............Og ja, jeg ved godt at jeg ikke længere vejer 58 kg. med et BM-index på 18,5.....OOOOOOOOOOOg siger jeg så bare, hvad er problemet? De der 15 kilo, der er røget på, er sgu da meget godt fordelt. Og de har givet mig noget pondus. Det er da også værd at tage med!

Etiketter:

2 Comments:

At 14/5/07 20:52, Blogger Mie said...

Hvaffor en parfume er den foretrukne - "min" kan nemlig også kun rekvireres i Spanien... ;-)

 
At 15/5/07 09:36, Blogger susling said...

Clinique Simply

 

Send en kommentar

<< Home