kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

23.5.07

Susling prøver på at forstå

Er det mig, eller er folk bare lidt triste lige nu? My Guy kom hjem i går og snerrede af mig..."Hvad er der galt?, " sagde jeg. "Hold kæft, " sagde han på mandemåden og det var og lød forøvrigt ikke så slemt irl, som det lyder, når man skriver det. Han så ud som en grønært i hovedet og havde sikkert sine grunde......

Telefonen ringede mens vi snakkede/snerrede af hinanden og det var hans bror.....Jeg lytter ikke, så jeg ved ikke, hvad snakken gik ud på....Men det lille bitte referat jeg fik...uden at spørge. Læg venligst mærke til det... var at broren på spørgsmålet om, hvordan det gik sagde:" Vi er trætte af at gå på arbejde!"

I bedste My Guy-stil spurgte han ikke ind til det, så mere ved jeg ikke....Men de her mennesker har høje uddannelser og tjener pænt.....alligevel svinger det åbenbart ikke.....Det synes jeg, er tankevækkende.....At My Guy så kom ind til mig og så mindre grønærtet ud i hovedet, var vel egentlig en god ting...Jeg tror, at han havde en følelse af pludselig ikke at være så alene i verden.......Og faktisk har vi haft en god og produktiv dag i dag......ud fra erkendelsen:Man kan ikke gøre noget ved alting. Nogle ting passer sig selv......og skal vi passe dem....så må de sgu også betale den løn, der matcher lissom....Dejligt befriende synes jeg egentlig......Men bortset fra det...hvorfor er der så mange der er kede ligenu? Ville jo gerne stå bi der, hvor jeg kan....

Etiketter:

2 Comments:

At 24/5/07 19:28, Blogger Lizelotte said...

Det er lidt sjovt, jeg har haft sådan et par blå dage ... havde egentlig en mistanke om at det var normale hormonelle udsving (de der 3 dage op til mens) ... men måske har de puttet noget i vandet??

Susling, det bli'r bedre i morgen .. så er det osse fredag - og pinse.

 
At 26/5/07 12:20, Blogger Maria said...

Jamen nogle gange gør livet ked...og måske fordi man selv bli'r strejfet af det, bli'r man også obs på de andre, der er strejfet...

 

Send en kommentar

<< Home