kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

19.6.07

Suslings hørelse

Hørt i korridoren:" Jeg skal også lige med i en basisgruppe, der hedder:"Ignorant"!

Susling:"?" Hernæst tanken " Oh.......det er blevet smart med basisgrupper igen!"
Tanken er ikke helt utænkelig. Hun hænger ud med nogle ret progressive chicks.

Skumfidusen:" Nej, nej, nej..jeg sagde......jeg skal også lige i Matas og have en deodorant"!


Senere: Nå, men jeg tager afsted til mumle, mumle.......i min øresnegl: Skjult gruppe for ignoranter!"

Oversættelse udeladt!

Susling - kraftig tilhænger af forhørelser

Etiketter:

1 Comments:

At 29/6/07 14:16, Blogger Suzy Q said...

det er lige en basisgruppe for mig ;))

 

Send en kommentar

<< Home