kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

10.7.07

Susling siger, at man må stjæle tid

5 min. hist. 15 pist. Jeg er en tidsrøver. Altså ikke en der tager fra andre.........mere sådan en, der rabser til mig selv.........sådan lidt en tidskleptoman........."Om fem min., så gør jeg det," siger jeg til mig selv. Eller:"Kl. 00.dut så er jeg klar." Det er vist noget med, at flydende tid er en nødvendighed........det har det været lige siden de lange dage, der bare flød afsted i ens sommerferie, dengang jeg var barn. Jeg elsker at lade tankerne kurre frem og tilbage ad lange tidsstrenge..........Huske på mennesker, oplevelser, bøger jeg har læst og så kæde det sammen med en begivenhed.........et årstal......

Når andre stjæler min tid og sætter den i system, så bliver jeg et trodsbarn...........Jeg vil selv bestemme og tilrettelægge.......Jeg kan godt selv holde tråd i min tid og jeg kan så tydeligt mærke, når tiden ikke er min........så reagerer jeg fysisk.........jeg bliver forkølet, som jeg er lige nu eller falder og forstuver min fod eller vågner op helt af mig selv ved 3-4 tiden i en periode og lister mig ind i stuen, hvor jeg så kan sidde og mærke et strejf af uendelighed - et tidsspan af uberørthed, der stille flyder afsted.........Min tid - ingen tid - mærketid.

Er det så galt? Er det så forkert?


Susling- der har sommerferie om 0,0 dut. Uhm, 3 ugers flydetid. Som jeg vist har taget hul på på forskud med en halsbetændelse.......

Etiketter:

1 Comments:

At 10/7/07 20:11, Anonymous Anonym said...

Hej susling. . Fed blog du har lad os høre om dit forhold til sure tæer, madpakker og alt for rød saftevand

 

Send en kommentar

<< Home