kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

24.8.07

Susling segner under byrden

Man skal det hele og man vil det hele........men pfhui......der er ikke plads til afslappende "vi møder lissom hinanden på en ø-agtig-på-en måde" eller "woah en blomst, den er bare helt forrygende-agtig"! Ikke her...har for travlt-stresset-agtigt. For man skal sikre, at underbuksesituationen til alle er på forkant, man skal tømme kattebakker, huske kalender for hele familien med både introture, hytteture, tandlægeaftaler, lægetjek. Vedligeholdelse og opdatering af hjem, madpakkesituation...hvad der mangler i køleskabet....om alle trives....og om der kan/skal nåes en bund i vasketøjskurven.....og i så er der lige den kommunikationsstrategi for virksomheden, der skal på plads, der er udbud til virksomheder, og alle de møder og tilbagemeldinger og beslutningsreferater, der pludselig binder en op på det ene, det andet og den syvende strategi...der er frisør, barbering af ben, filing af fødder, kolleger der skal snakkes med......og udvises omsorg for.....og hov, der er hul i mine strømper og jeg mangler en jakke til lige netop........og ditten og datten og dutten.....

Jeg vil og kan jo det hele.....eller noget af det......for der er jo også lige venner og familie og den gamle moster man ikke fik fulgt op på. Og så er der min mors grav og Skumfidusens nye kæreste og Lugtelakridsens gymnastiktøj og My Guy snakker om sex.....vil jeg da gerne.....men kan ikke lige overskue det......og slangekure, rygestop og 6 om dagen og efterårets mode..............sprøjter lidt hysterisk med agurke-colognen omkring mig for at lægge et røgslør af "je ne sais quo....."

Suk!

Susling- der pludselig lader neglene gro, filer dem under møder og tænker: Cool, at der kun er fem daage til hver weekend.

Etiketter:

2 Comments:

At 25/8/07 11:43, Anonymous Anonym said...

Slangekur...et skønt nyt ord :-)

 
At 25/8/07 15:35, Blogger susling said...

Yes jeg faldt også selv lige over den.....må være Freudian slip...en slange med hvæsede kløer...sådan ca.

 

Send en kommentar

<< Home