kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

7.10.07

Susling får et hosteanfald

Kæft, der er meget man kan få et fit over lige nu...Hvis jeg ellers havde tiden...jeg sidder ubehjælpsomt fast i hamsterhjulet, der bare ruller hurtigere og hurtigere, mens livet går sin skæve gang.

F.eks. så var jeg ved at tabe mund og polyper over "Den sure hjemmehjælpers" udspil på talerstolen. Her skulle hun ned og tale med sosu'erne og politibetjentene på Slotspladsen - dem hun selv mener hun repræsenterer - og så bliver hun overfaldet af konfetti! Måske har hun fjernet sig mere fra folket, end hun selv tror? Bare en tanke....Men så kan man jo altid lave en elegant tvist og føre det hele tilbage på angreb og anklager. Den stil har jo virket i nu 6 år...Altid bedre at gå efter manden end bolden, når man ikke har noget reelt at byde på.
"Den store rorgænger" tog handsken op og ros til ham for det.

Og når det så er sagt, så tror jeg de siddende generelt får kam til deres hår nu. Der står en ungdom klar, som ikke gider høre på mere fis. Som ikke køber den klientisme samtlige partier lægger for dagen. De er velformulerede, de er entusiastiske og de vil noget andet end friværdi og 4-hjulstrækker. Jeg er stolt! For hej, 8000 kan ikke tage helt fejl! Bare ærgerligt, at jeg er for gammel til at det hejs......men jeg hoster gerne derudaf på motorvejen og slidder mig op i hamsterhjulet, for at næste generation kan komme godt i vej......No problemo, kiddos...Det er jo sådan set et eller andet sted, det der er meningen med livet: at vi skal sende vores afkom godt i vej. Nu venter jeg bare på, at politikerne fatter det.

Etiketter: