kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

7.11.07

Susling får en tudse i halsen

Altså...og jeg må lige rømme mig her...meningen med denne blog var aldrig, at den skulle være en poli-blog, men - her rømmer jeg mig lige igen - for når tiderne kræver det - og det gør de jo lissom nu - må man altså sætte fingerspidser til panellet..........og hvorfor? Jov, for hvad sker der lige for Sex &Hor? Jeg er ikke Nasserfan, men er heller ikke helt blind for spin og modspin, når spinderokken kører...den her er altså ikke helt ren og bestemt ikke danskerstueren...på den pæne måde...Ku´vi ikke please få en stueren demokratisk anstændighed - vild tanke, men hvad med at indføre det kirkelige våbenhus igen? (Altså der hvor man lagde våbene inden man gik ind i guds hus) Alternativt kunne vi da overveje, at genindføre almindelig borgerlig offentligheds-anstændighed! Bare en tanke...

Etiketter: