kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

1.8.08

Susling uden smøger og børn

For et par dage siden sagde jeg til mig selv: "Mig selv, det her rygning er egentlig noget hø!" Så jeg fandt mine nicoretter frem, som jeg har anskaffet mig løbende i de senere år og begyndte at suge på dem. Lyder så nemt, ikke sandt!

Nu er det så sådan, at jeg også er en kvinde med mange tasker - og faste vaner - så da jeg jo lissom var blevet ramt af det rigtige, tog jeg alle mine tasker og støvsugede dem. I samtlige mine tasker lå der "my special blend", som består af gamle boner, nicorettepatroner og sugeaggregater, forvildede tyggegummier, penne, usp-sticks, ligthere ooog ...halve cigaretter. Hvad gør man lige med dem? Jeg røg dem selvfølgelig. Alle sammen, som et festligt farvel.

Og nu har jeg så ikke røget i 4 dage og det går forbavsende nemt. F.eks. kan jeg tænke, når jeg ser en stå uden for sin arbejdsplads og suger den helt ind. Nå... du er en af dem?
Det behøver du altså ikke."
Eller jeg kan tænke. Måske skulle man lige smutte ned og købe en 10 stks. Men tænker i samme øjeblik, at jeg da kun snyder mig selv.

P.t. er jeg så en kvinde med utroligt rene tasker og ingen røg...Nu skal man så lige kende mig, for at vide, at det er ret stort. Det føles næsten som en extreme makeover. Overvejede såmænd helt seriøst også at begynde at løbe...og horror..kaste mig ud i bikørsel igen...yes, yes..Vagn er stadig i live..lidt hostende og prustende...og faktisk er folk begyndt at se beundrende/undrende på os...fornemmer, at vi er ved at bevæge os over i veteranklassen...MyGuy, Vagn og mig...Men hvis de får deres undervognsbehandling og jeg har lagt smøgerne på hylden, så klarer vi den sgu nok..mig, ham og den gamle automobil.

Og ungerne? Jamen altså, der findes ikke nicorettertingester, der støtter i afvendingen af moderskab på højt niveau. Så der må jeg bare tage en kold tyrker, mens ungerne kaster sig ud i den store verden på egen hånd.

Etiketter: