kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

19.11.08

Susling har gjort noget, der vil få Daddy O´s aske til at rotere

Nu skal det ikke være nogen hemmelighed, at min daddy døde af lungekræft. Swiftly & med stil (sådan nogenlunde) skred han ud i de evige røgtåger. For så derefter, at bliver brændt, kremeret, hældt på en urne og gravsat af sin lille snotklat af en 7. ende kone. Uden mig...som medaktør...blev aldrig spurgt, for hans storpulsende 7. kone havde taget patent på den del. Men hvad fillan..lad det og ham og vel også hende hvile i fred.

Til gengæld, så skete der noget for mig i går, som nok kunne sende min daddys aske i rotation i sin urne:

Kære Alpefar,
Jeg, din (tror jeg nok, det har du vist også rodet godt og grundigt rundt i)sådan nogenlunde førstefødte oplevede i igår, at være en del af the establishment. Sådan i minkpels og diskrete klap. Sådan i eskort og bonede gulve. Sådan i hold på stilken-pæn-alpe-hvidvins-glas. Sådan i hov nok ikke så tjekket, at tale københawnsk eller alpeprovinsdialekt.

Var med på et afbud, inviteret på 3. hånd af dem her. Ved ikke lige, om du har prøvet det. Du delte det lissom ikke rigtigt med mig. Men jeg kan fortælle, at jeg sad pænt på første række med ambassadører, og diplomater, og alle dem med 1. 2.3.4 osv grad. og lyttede til denne kvintet. De spille bla. denne her, som jeg - efter at jeg havde mentalt havde indstillet mig på, at nu var der mental ro og jeg måtte godt tage ind. Så skidt pyt, at der var 190 satser.."Gå ind i musikken", tænkte jeg. Husk mindfullness" - et begreb jeg har fået introduceret, og afgjort tager som inspiration, men ikke som "religion". De spillede også den her og Haydn og Mozart og Farkas og Pianzolla og Ibert og så gik vi hjem. Men DaddyO...hele tiden tænkte jeg på, hvad du ville have sagt. Nok ikke så meget...nok noget med, at du da havde serveret for "Tronningen" og nu skulle jeg ikke komme for godt i gang og så meget andet.

R.I.P. Daddy O.
Vi snakkes.Ha' en god rundtur dernede og pas på dig selv!

Hilsen, din sådan nogenlunde førstefødte ;-)